Malo tko zna da je 19. ožujka Dan očeva, ali mi smo tu da vas podsjetimo. Čime obradovati najvažniju mušku figuru u vašem životu, otkrivamo u nastavku.
IDEJE ZA MLADOG/NOVOPEČENOG TATU
CHRISTIAN DIOR
SAUVAGE
Mladi tate, u svojim dvadesetim, tridesetim pa čak i četrdesetim godinama, oborit ćete s nogu novim, modernim, popularnim parfemima. Živimo u užurbanom svijetu, u kojem je komercijalizam sastavni dio naših života pa u skladu s tim - najrazvikaniji parfemi su ujedno i predmet naših želja.
Najprodavaniji parfemi iz prošlog desetljeća su pred vama. Ne sumnjamo kako će i u ovom desetljeću ostati na tronu, a za 20-30 godina biti u društvu vječnih klasika.
Heading
Paco Rabanne
1 Million
HUGO BOSS
Boss The Scent
Bvlgari
Man In Black
Versace
Eros
IDEJE ZA TATU U NAJBOLJIM GODINAMA
Muškarci u zrelim godinama cijene dobar parfem, posebice parfem koji ih vraćaju u prošla vremena. Poklonite im parfem iz njihove mladosti. Ako znate, koji parfem ja vaš otac koristio u svojim dvadesetim ili tridesetim godinama, neka on bude vaš odabir. Svi se vole, barem u sjećanjima, vratiti u period života kada su bili mladi i kada je život imao potpuno drugu dimenziju od one u kojoj žive sada. Pokažite svom ocu da je on za vas uvijek mlad, da će u vašim očima uvijek takav biti i neka se onda tako i osjeća.
DAVIDOFF
ZINO
Zino je orijentalni drveni miris za predstavljen 1986. Old school, klasični muški parfem, koji nosi muževnost u svakoj kapljici. Muškarci u najboljim godinama će ga znati cijeniti.
Zanimljivost: Zino je ime osnivača Davidoff brenda.
LAURA BIAGIOTTI
ROMA
Još jedan orijentalni drveni miris za muškarce je Roma Uomo, iz 1992. Po mnogima, umjetnost od parfema onog vremena. I danas je tiha patnja starije populacije, a mi ga imamo u ponudi.
Cartier
Déclaration
Declaration je, kao i Fahrenheit, drveno-cvjetno-mošusni miris, koji se na tržištu pojavio 1998. U njemu su citrusi pomiješani sa začini u kompoziciju, koja se savršeno sljubljuje.
Christian Dior
Fahrenheit
Fahrenheit miriše na prošlo stoljeće. Simbol pravog muškarca, odvažnog, smionog i nadasve, gospodina. Ovaj profinjen miris svjetlo dana ugledao je 1988.
ISSEY MIYAKE
L´EAU D´ISSEY POUR HOMME
L'Eau d'Issey Pour Homme je
drveno-vodeni miris za muškarce iz 1992. Zamišljen je kao univerzalna toaletna voda za sve prilike, što mu uspijeva i dan danas.
VERSACE
DREAMER
Dreamer je orijentalni fougere miris za muškarce, predstavljen 1996. Izuzetno je kulturan, nenametljiv i bezvremenski miris - moderna klasika.
SKRIVENI KOD POPUSTA:
- 10 % isključivo na proizvode za muškarce u vrijednosti iznad 200 kn!
KOD: MUSKIDAN10
*Kod vrijedi isključivo na proizvode za muškarce od 15. 3. 2021 do 21. 3. 2021!