🍉BESPLATNA DOSTAVA iznad 200 kn. Kod: SHOPPING
Prijavite se u VIP KLUB i zaprimite kod za popust!

Ideje za poklone za Dan očeva

15 3

Malo tko zna da je 19. ožujka Dan očeva, ali mi smo tu da vas podsjetimo. Čime obradovati najvažniju mušku figuru u vašem životu, otkrivamo u nastavku.

IDEJE ZA MLADOG/NOVOPEČENOG TATU

CHRISTIAN DIOR
SAUVAGE

Mladi tate, u svojim dvadesetim, tridesetim pa čak i četrdesetim godinama, oborit ćete s nogu novim, modernim, popularnim parfemima. Živimo u užurbanom svijetu, u kojem je komercijalizam sastavni dio naših života pa u skladu s tim - najrazvikaniji parfemi su ujedno i predmet naših želja. 
Najprodavaniji parfemi iz prošlog desetljeća su pred vama. Ne sumnjamo kako će i u ovom desetljeću ostati na tronu, a za 20-30 godina biti u društvu vječnih klasika.

Heading


Paco Rabanne
1 Million

HUGO BOSS
Boss The Scent

Bvlgari
Man In Black

Versace
Eros


IDEJE ZA TATU U NAJBOLJIM GODINAMA

Muškarci u zrelim godinama cijene dobar parfem, posebice parfem koji ih vraćaju u prošla vremena. Poklonite im parfem iz njihove mladosti. Ako znate, koji parfem ja vaš otac koristio u svojim dvadesetim ili tridesetim godinama, neka on bude vaš odabir. Svi se vole, barem u sjećanjima, vratiti u period života kada su bili mladi i kada je život imao potpuno drugu dimenziju od one u kojoj žive sada. Pokažite svom ocu da je on za vas uvijek mlad, da će u vašim očima uvijek takav biti i neka se onda tako i osjeća.


DAVIDOFF
ZINO

Zino je orijentalni drveni miris za predstavljen 1986. Old school, klasični muški parfem, koji nosi muževnost u svakoj kapljici. Muškarci u najboljim godinama će ga znati cijeniti.

Zanimljivost: Zino je ime osnivača Davidoff brenda. 

LAURA BIAGIOTTI
ROMA

Još jedan orijentalni drveni miris za muškarce je Roma Uomo, iz 1992. Po mnogima, umjetnost od parfema onog vremena. I danas je tiha patnja starije populacije, a mi ga imamo u ponudi.


Cartier
Déclaration

Declaration je, kao i Fahrenheit, drveno-cvjetno-mošusni miris, koji se na tržištu pojavio 1998. U njemu su citrusi pomiješani sa začini u kompoziciju, koja se savršeno sljubljuje. 

Christian Dior
Fahrenheit

Fahrenheit miriše na prošlo stoljeće. Simbol pravog muškarca, odvažnog, smionog i nadasve, gospodina. Ovaj profinjen miris svjetlo dana ugledao je 1988.


ISSEY MIYAKE
L´EAU D´ISSEY POUR HOMME

L'Eau d'Issey Pour Homme je 
drveno-vodeni miris za muškarce iz 1992. Zamišljen je kao univerzalna toaletna voda za sve prilike, što mu uspijeva i dan danas.

VERSACE
DREAMER

Dreamer je orijentalni fougere miris za muškarce, predstavljen 1996. Izuzetno je kulturan, nenametljiv i bezvremenski miris - moderna klasika.


SKRIVENI KOD POPUSTA:
- 10 % isključivo na proizvode za muškarce u vrijednosti iznad 200 kn!
KOD: MUSKIDAN10

*Kod vrijedi isključivo na proizvode za muškarce od 15. 3. 2021 do 21. 3. 2021!

Prijava

Zaboravljena lozinka? Šaljemo vam novu.
Prvi put ste ovdje? Izradite novi račun.