DOSTAVA I PLAĆANJE

Koliki su troškovi slanja i tko dostavlja paket?

Možete odabrati dostavu preko GLS-a ili osobno preuzimanje u Lijepa.hr poslovnici u Zagrebu (Point shopping center, Rudeška cesta 169a, 10000 Zagreb). Trošak dostave je fiksan i ne ovisi o količini naručenih proizvoda.
 
1. Cijena dostave na Vašu adresu (GLS):
Cijena dostave iznosi 30 kn.
 

2. Osobno preuzimanje u GLS depo-u:

Imate mogućnost odabrati da ćete paket osobno podići u jednom od GLS područnih skladišta (depo-a). U tom slučaju će se Vaš paket uskladištiti u GLS područnom skladištu (depo-u) koje je nadležno za Vaše područje a Vi ga možete podići u sljedećih četiri radna dana. Nakon isteka tog vremena paket će se vratiti nazad pošiljatelju. Jednostavno odaberite “Osobno preuzimanje u GLS depo-u”, potvrdite odabir i GLS će Vaš paket uskladištiti na siguran način. Cijena dostave iznosi 30 kn.
 
3. Osobno preuzimanje u Lijepa.hr poslovnici:
Troškovi dostave su besplatni za narudžbe iznad 150 kn.
Troškovi dostave za narudžbe do 150 kn su 15 kn.
Vrijeme dostave je 2-3 radna dana. 
Kad je paket spreman za preuzimanje, dobivate na mail obavijest o tome.
Molimo Vas da prije dolaska u poslovnicu provjerite, da li je narudžba spremna za preuzimanje na tel: 016539233 ili e-mail: shop@lijepa.hr Vaše narudžbe zadržavamo u trgovini 5 dana, a zatim ih otkazujemo.
 
U slučaju problema s dostavom, javite nam se na info@lijepa.hr kako bismo provjerili što se dogodilo s Vašim paketićem.

Da li je poštarina skuplja ako naručim više proizvoda?

Trošak dostave je fiksan (30 kuna) i ne ovisi o količini naručenih proizvoda. 

Ako naručim danas, kada ću dobiti proizvode?

Vaša narudžba će biti isporučena u roku od 2-3 radna dana (ako je narudžba napravljena u ponedjeljak do 11:00, drugim danima od utorka do petka do 13:00). Vikendima i praznicima ne isporučujemo. Imajte na umu, da se vrijeme isporuke može produljiti zbog različitih razloga, na koje nemamo utjecaja (kvar, nezgode, greške u adresi, uvjeti na cesti, blagdani ...).
Izuzetak je dostava na otoke: Detaljni raspored dostave.

Paketić za osobno preuzimanje u poslovnici spreman je za 2-3 radna dana i dobavite obavijest na email, kad je paketić spreman. Imajte na umu, da se vrijeme isporuke može produljiti zbog različitih razloga, na koje nemamo utjecaja (kvar, nezgode, greške u adresi, uvjeti na cesti, blagdani ...).

Da li mogu proizvode naručiti putem telefona?

Proizvode možete naručiti i putem telefona (plaćanje pouzećem ili preko uplatnice), a možete nam poslati i e-mail na info@lijepa.hr. Broj telefona na koji nas možete dobiti je 01 775 72 04.

Kako možete platiti naručene proizvode?

Dostava naručenih proizvoda u našoj se internet trgovini izvodi u najkraćem mogućem roku i ovisi o raspoloživosti artikala. Artikle dostavljamo preko dostavne službe GLS na adresu koju ste naveli prilikom registracije, odnosno prilikom kupnje artikala. Savjetujemo vam da napišete adresu na kojoj se nalazite u dopodnevnim satima. Također savjetujemo da napišete broj telefona ili mobitela na koji vas kurir može dobiti i s vama se dogovoriti o načinu dostave. Broj telefona koristi se isključivo za svrhu kvalitetnije dostave. Paket vam dostavljaju na adresu koju ste naveli prilikom narudžbe, no mogu vam ga dostaviti i na drugu adresu, ako vam to više odgovara.
 
  • Plaćanje platnim karticama (Mastercard, Visa, Maestro, Diners Club)
Originalna valuta plaćanja je EUR. Maestro kartice i ostale kartice tekućeg računa koje se isključivo terete u valuti HRK, imaju iznos naplate u kunskoj protuvijednosti koja nije jednaka našem iznosu radi tečajne razlike. Na webu je moguće samo jednokratno plaćanje.
Molimo Vas, da se za više informacija obratite u svoju banku ili u Kontakt centar banke.
  • Plaćanje preko sustava PayPal
  • Plaćanje preko opće uplatnice / predračuna (uplatom na račun Ujeda d.o.o. / predračun odnosno platni nalog):
Nakon klika na "Kupovina" korisnik odabire opciju uplate općom uplatnicom / predračunom. Unese zahtijevane podatke i u polje ˝Moj račun˝ ili preko e-pošte prima internet predračun i oblik naloga za plaćanje. Uplatu korisnik izvodi preko svog tekućeg računa (npr. e-zaba, Net, PBZ365@NET, itd.) ili podatke isprinta i iznos plati preko uplatnice na pošti. Kupnja se aktivira tek kada Ujeda d.o.o. primi uplatu, odnosno jedan radan dan nakon plaćanja, ukoliko je uplata provedena preko internet bankarstva do 15. sati, ili do dva radna dana ako je uplata provedena na pošti. Nakon plaćanja kupac prima artikl(e) i račun.
  • Plaćanje u poslovnici (gotovina ili kreditne kartice):
U poslovnici je moguće plaćanje gotovinom ili kartično plaćanje, ali na rate isključivo kartice PBZ-a (American, PBZ Visa i Maestro) i ERSTE banke (Diners, Maestro i Mastercard). Do 6 rata.

 

Rok za plaćanje

- kod plaćanja pouzećem - dok GLS dostavna služba napravi isporuku paketa
- kod plaćanja karticom - 3 radna dana
- kod plaćanja općom uplatnicom / predračunom - 7 radnih dana
- kod plaćanja u poslovnici gotovinom ili kreditnim karticama: prilikom preuzimanja paketa
Ujeda d.o.o. zadržava pravo da bez ikakvog razloga umakne artikl ili uslugu iz ponude. Zloupotreba kupnje se kažnjava.

Da li je moguće osobno preuzimanje naručenih proizvoda?

Imamo dućan u Zagrebu! 
ADRESA: Point shopping center, Rudeška cesta 169a, 10000 Zagreb

Da li je plaćanje kreditnim karticama sigurno?

Odabirom plaćanja kreditnom karticom izabrane mirise plaćate preko MegaPos terminala neposredno Privrednoj Banci Zagreb. Internet trgovina nema pristup podatcima kartice korisnika jer se korisnik direktno preusmjerava na server banke. Transakcija je zahvaljujući 128 bitnom SSL šifriranju sto posto sigurna.

Gdje dostavljamo naručene proizvode?

Naručene proizvode dostavljamo na području Republike Hrvatske. 

Prijava

Zaboravljena lozinka? Šaljemo vam novu.
Prvi put ste ovdje? Izradite novi račun.