🍂Zgrabite svoj popust na Lijepa.hr!🍂
15 % iznad 390 kn. Kod: JESEN15
Besplatna dostava iznad 200 kn. Kod: JESEN 

dostava i plaćanje


KOLIKI SU TROŠKOVI SLANJA I TKO DOSTAVLJA PAKET?

Možete odabrati dostavu preko GLS-a ili osobno preuzimanje u Lijepa.hr poslovnici u Zagrebu (Point shopping center, Rudeška cesta 169a, 10000 Zagreb). Trošak dostave je fiksan i ne ovisi o količini naručenih proizvoda.

Cijena dostave na Vašu adresu GLS dostavnom službom:

Cijena dostave iznosi 30 kn. Dostava je BESPLATNA za narudžbe iznad 590 kn.
U slučaju da plaćate prilikom preuzimanja pošiljke na vašoj adresi (pouzećem), nadoplata za uslugu plaćanja pouzećem je 5 kn.

Osobno preuzimanje u GLS depo-u/Paket Shop-u:
Imate mogućnost odabrati da ćete paket osobno podići u jednom od GLS područnih skladišta (depo-a) ili odabranom PaketShop-u.

U tom slučaju će se Vaš paket uskladištiti u GLS područnom skladištu (depo-u) koje je nadležno za Vaše područje ili odabranom Paket Shop-u koje možete naći OVDJE,  Jednostavno odaberite “DOSTAVA - GLS”, potvrdite odabir i unesite ispravnu adresu depo-a ili Paket Shop-a.

Vaš će se paket uskladištiti a vi ga možete podići u sljedećih četiri radna dana. Nakon isteka tog vremena paket će se vratiti nazad pošiljatelju. Vaš paket će se uskladištiti na siguran način. Cijena dostave iznosi 30 kn.

Osobno preuzimanje u Lijepa.hr poslovnici:
Troškovi dostave su besplatni za narudžbe iznad 150 kn.
Troškovi dostave za narudžbe do 150 kn su 15 kn.

Narudžba će biti dostavljena u roku od 2-3 radna dana (ukoliko je narudžba napravljena u ponedjeljak do 11:00, od utorka do petka do 13:00). Vikendima i praznicima NE isporučujemo. Imajte na umu, da se vrijeme isporuke može produljiti zbog različitih razloga, na koje nemamo utjecaja (kvar, nezgode, greške u adresi, uvjeti na cesti, blagdani ...). 

Kad je paket spreman za preuzimanje, dobivate na mail obavijest o tome.
Molimo Vas da prije dolaska u poslovnicu provjerite, da li je narudžba spremna za preuzimanje na tel: 016539233 ili e-mail: shop@lijepa.hr Vaše narudžbe zadržavamo u trgovini 5 dana, a zatim ih otkazujemo.

U slučaju problema s dostavom, javite nam se na info@lijepa.hr kako bismo provjerili što se dogodilo s Vašim paketićem.

Možete odabrati dostavu preko GLS-a ili osobno preuzimanje u Lijepa.hr poslovnici u Zagrebu (Point shopping center, Rudeška cesta 169a, 10000 Zagreb). Trošak dostave je fiksan i ne ovisi o količini naručenih proizvoda.

AKO NARUČIM DANAS, KADA ĆE PAKET BITI DOSTAVLJEN?

Ukoliko je narudžba napravljena u ponedjeljak do 11:00, od utorka do petka do 13:00, pakiramo je isti dan. Rok isporuke od strane GLS dostavne tvrtke najčešće iznosi 2-3 radna dana. Kad primite obavijest da je narudžba poslana, pošiljka se istog dana šalje u skladište GLS -a. Sljedećeg dana GLS paketi se važu i unose u sustav. Vaš paket će dobiti status u GLS sustavu noć prije isporuke. Sljedeći radni dan (u većini slučajeva) je paket već isporučen na Vašu adresu. U slučaju osobnog preuzimanja u Lijepa.hr poslovnici dostavni rok do poslovnice je 2-3 radna dana. Kad je paket spreman za preuzimanje, dobivate na mail obavijest o tome.

TKO DOSTAVLJA NARUDŽBE?

Dostavna služba je GLS.

KAKO MOGU PLATITI NARUČENE PROIZVODE?

Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:

Plaćanje pouzećem (preuzimanjem pošiljke preko službe za dostavu GLS):
Dostava naručenih proizvoda u našoj se internet trgovini izvodi u najkraćem mogućem roku i ovisi o raspoloživosti artikala. Artikle dostavljamo preko dostavne službe GLS na adresu koju ste naveli prilikom registracije, odnosno prilikom kupnje artikala. Savjetujemo vam da napišete adresu na kojoj se nalazite u dopodnevnim satima. Također savjetujemo da napišete broj telefona ili mobitela na koji vas kurir može dobiti i s vama se dogovoriti o načinu dostave. Broj telefona koristi se isključivo za svrhu kvalitetnije dostave. Paket vam dostavljaju na adresu koju ste naveli prilikom narudžbe, no mogu vam ga dostaviti i na drugu adresu, ako vam to više odgovara. U slučaju da plaćate prilikom preuzimanja pošiljke na vašoj adresi (pouzećem), nadoplata za uslugu plaćanja pouzećem je 5 kn.

Plaćanje platnim karticama (Mastercard, Visa, Maestro, Diners Club):
Originalna valuta plaćanja je EUR. Maestro kartice i ostale kartice tekućeg računa koje se isključivo terete u valuti HRK, imaju iznos naplate u kunskoj protuvijednosti koja nije jednaka našem iznosu radi tečajne razlike. Na webu je moguće samo jednokratno plaćanje.

Molimo Vas, da se za više informacija obratite u svoju banku ili u Kontakt centar banke.

Plaćanje preko sustava PayPay
Plaćanje preko opće uplatnice / predračuna (uplatom na račun Ujeda d.o.o. / predračun odnosno platni nalog):
Nakon klika na "Kupovina" korisnik odabire opciju uplate općom uplatnicom / predračunom. Unese zahtijevane podatke i u polje ˝Moj račun˝ ili preko e-pošte prima internet predračun i oblik naloga za plaćanje. Uplatu korisnik izvodi preko svog tekućeg računa (npr. e-zaba, Net, PBZ365@NET, itd.) ili podatke isprinta i iznos plati preko uplatnice na pošti. Kupnja se aktivira tek kada Ujeda d.o.o. primi uplatu, odnosno jedan radan dan nakon plaćanja, ukoliko je uplata provedena preko internet bankarstva do 15. sati, ili do dva radna dana ako je uplata provedena na pošti. Nakon plaćanja kupac prima artikl(e) i račun.

Plaćanje u poslovnici (gotovina ili kreditne kartice):
U poslovnici je moguće plaćanje gotovinom ili kartično plaćanje, ali na rate isključivo kartice PBZ-a (American, PBZ Visa i Maestro) i ERSTE banke (Diners, Maestro i Mastercard). Do 6 rata.

DA LI JE PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA SIGURNO?

Odabirom plaćanja kreditnom karticom izabrane mirise plaćate preko MegaPos terminala neposredno Privrednoj Banci Zagreb. Internet trgovina nema pristup podatcima kartice korisnika jer se korisnik direktno preusmjerava na server banke. Transakcija je zahvaljujući 128 bitnom SSL šifriranju sto posto sigurna.

Prijava

Zaboravljena lozinka? Šaljemo vam novu.
Prvi put ste ovdje? Izradite novi račun.