Dostava i plaćanje

Koliko iznosi trošak dostave?

Trošak dostave je 25 kuna.

Da li je poštarina skuplja ako naručim više proizvoda?

Trošak dostave je fiksan (25 kuna) i ne ovisi o količini naručenih proizvoda. Kod vrijednosti narudžbe iznad 500 kuna, poštarina je besplatna!

Ako naručim danas, kada ću dobiti proizvode?

Vaša narudžba će biti isporučena u roku od 2-4 radna dana (ako je narudžba zaprimljena na isti dan do 12 sati). Vikendima i praznicima ne isporučujemo. Izuzetak je dostava na otoke: Detaljni raspored dostave.

Tko mi dostavlja paket?

Dostava naručenih proizvoda u našoj internet trgovini izvodi se u najkraćem mogućem roku i ovisi o raspoloživosti artikala. Artikle ćemo dostaviti preko dostavne službe GLS na adresu koju ste naveli prilikom registracije, odnosno prilikom kupnje artikala. Savjetujemo vam da napišete adresu na kojoj se nalazite u dopodnevnim satima. Također savjetujemo da napišete broj telefona ili mobitela na koji vas kurir može dobiti i s vama se dogovoriti o načinu dostave. Broj telefona koristi se isključivo za svrhu kvalitetnije dostave. Paket vam dostavljaju na adresu koju ste naveli prilikom narudžbe, no mogu vam ga dostaviti i na drugu adresu, ako vam to više odgovara.

Dostava pouzećem s GLS-om: Primatelj plaća robu u gotovini prilikom isporuke. GLS preuzima novac i sigurno i brzo ga transferira na pošiljateljev račun – uobičajeno u roku tri radna dana po isporuci. U slučaju da vas nema doma, GLS dostavna služba ostavlja vam obavijest o neuspješnoj dostavi paketa. Možete ih kontaktirati na info@gls-croatia.com ili na njihov broj telefona +385 1 2042 672

 Ako ćete paket platiti karticom, kada vam GLS dostavi paket dodatno će se obračunati trošak provizije banke u vrijednosti 1,43 % od iznosa otkupnine, za što će vam GLS kurir izdati račun. U slučaju neuspješne dostave paketa, GLS kurir će vam ostaviti poruku o prispjeloj pošiljci. U poruci će biti naveden broj pošiljke te broj telefona i e-mail GLS službe za dostavu.

Da li mogu proizvode naručiti putem telefona?

Proizvode možete naručiti i putem telefona (plaćanje pouzećem ili preko uplatnice), a možete nam poslati i e-mail na info@lijepa.hr. Broj telefona na koji nas možete dobiti je 00 386 1 775 72 04.

S obzirom na niske cijene, jesu li mirisi uopće originalni?

Svi su mirisi originalni. Zahvaljujući neposrednom putu do konačnog kupaca (bez posrednika), možemo vam ih ponuditi po tako niskim cijenama.

Kako možete platiti naručene proizvode?

Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:

  • Plaćanje pouzećem (preuzimanjem pošiljke preko službe za dostavu GLS):

Dostava naručenih proizvoda u našoj se internet trgovini izvodi u najkraćem mogućem roku i ovisi o raspoloživosti artikala. Artikle dostavljamo preko dostavne službe GLS na adresu koju ste naveli prilikom registracije, odnosno prilikom kupnje artikala. Savjetujemo vam da napišete adresu na kojoj se nalazite u dopodnevnim satima. Također savjetujemo da napišete broj telefona ili mobitela na koji vas kurir može dobiti i s vama se dogovoriti o načinu dostave. Broj telefona koristi se isključivo za svrhu kvalitetnije dostave. Paket vam dostavljaju na adresu koju ste naveli prilikom narudžbe, no mogu vam ga dostaviti i na drugu adresu, ako vam to više odgovara.

Prilikom plaćanja gotovinom ne računa se trošak provizije. U slučaju neuspješne dostave paketa, GLS kurir će vam ostaviti poruku o prispjeloj pošiljci. U poruci će biti naveden broj pošiljke te broj telefona i e-mail GLS službe za dostavu. Dostava pouzećem s GLS-om: Primatelj plaća robu u gotovini prilikom isporuke. GLS preuzima novac i sigurno i brzo ga transferira na pošiljateljev račun – uobičajeno u roku tri radna dana po isporuci.

- Manji rizik neplaćanja, više sigurnosti
- Pouzdan i brz prijenos novca na vaš račun
- Najveći iznos za plaćanje pouzećem i sigurnosni limit je: 12,500 kn.
- Status plaćanja vidljiv online
- Visina iznosa, ime, broj pošiljke i referentni broj nalaze se na izvodu računa
- Potvrda o primitku za primatelja

GLS dostavlja pakete od ponedjeljka do petka - u Hrvatskoj obično u roku od 24 sata, a na otocima u roku 24 - 72 sata. Međutim ovaj standard vremena isporuke nije osiguran ili zajamčen. Paketi se prevoze cestom, tako da prometni kolaps može dovesti do kašnjenja. Za više informacija, nazovite službu za usluge kupcima +385 1 2042 672.
Za dostavu na otocima pogledajte ovaj link: https://gls-group.eu/HR/hr/dostava-na-otoke
Podatci službe za dostavu: 
General Logistics Systems Croatia d.o.o., Varazdinska 116, 10360 Popovec, info@gls-croatia.com

 

  • Plaćanje platnim karticama (Mastercard, Visa, Maestro, Diners Club)

Originalna valuta plaćanja je EUR. Maestro kartice i ostale kartice tekućeg računa koje se isključivo terete u valuti HRK, imaju iznos naplate u kunskoj protuvijednosti koja nije jednaka našem iznosu radi tečajne razlike.
Molimo Vas, da se za više informacija obratite u svoju banku ili u Kontakt centar banke.​

  • Plaćanje preko sustava PayPal
  • Plaćanje preko opće uplatnice / predračuna (uplatom na račun Ujeda d.o.o. / predračun odnosno platni nalog):

Nakon klika na "Kupovina" korisnik odabire opciju uplate općom uplatnicom / predračunom. Unese zahtijevane podatke i u polje ˝Moj račun˝ ili preko e-pošte prima internet predračun i oblik naloga za plaćanje. Uplatu korisnik izvodi preko svog tekućeg računa (npr. e-zaba, Net, PBZ365@NET, itd.) ili podatke isprinta i iznos plati preko uplatnice na pošti. Kupnja se aktivira tek kada Ujeda d.o.o. primi uplatu, odnosno jedan radan dan nakon plaćanja, ukoliko je uplata provedena preko internet bankarstva do 15. sati, ili do dva radna dana ako je uplata provedena na pošti. Nakon plaćanja kupac prima artikl(e) i račun.

Korisnik može artikle naručiti i telefonom na broj 00 385 1 775 72 04. Nakon narudžbe na email adresu prima i uplatnicu, odnosno nalog za plaćanje, koji može platiti na svakoj pošti ili banki. Kada kupac uplati nalog, šaljemo artikl i račun. 
Iznosu za uplatu dodatna je i naknada za slanje uplatnice na adresu uplatitelja.

 

Rok za plaćanje

-kod plaćanja pouzećem - dok GLS dostavna služba napravi isporuku paketa
-
kod plaćanja karticom - 3 radna dana
- kod plaćanja općom uplatnicom / predračunom - 7 radnih dana
- Ujeda d.o.o. zadržava pravo da bez ikakvog razloga umakne artikl ili uslugu iz ponude.
- Zloupotreba kupnje se kažnjava.

Tražim točno određeni parfem, no ne mogu ga pronaći.

U slučaju da vašeg proizvoda nema među 14.000 artikala koji se nalaze u našem asortimanu, svoju nam želju pošaljite putem e-pošte. Provjerit ćemo našu zalihu proizvoda i javit vam, da li ga imamo na zalihi. U slučaju, da proizvoda na zalihi nema, nažalost ne možemo vam garantovati točan datum kad ponovno stiže.

Da li je moguće osobno preuzimanje naručenih proizvoda?

Osobno preuzimanje naručenih proizvoda nažalost nije moguće. GLS prijevoz dostavit će vam paket na adresu što ste je ostavili uz narudžbu.

Da li je plaćanje kreditnim karticama sigurno?

Odabirom plaćanja kreditnom karticom izabrane mirise plaćate preko MegaPos terminala neposredno Privrednoj Banci Zagreb. Internet trgovina nema pristup podatcima kartice korisnika jer se korisnik direktno preusmjerava na server banke. Transakcija je zahvaljujući 128 bitnom SSL šifriranju sto posto sigurna.

Kada stiže naručeni e-bon?

Elektronički bon ili e-bon dobijete u roku od 24 sata od uplate u obliku PDF formata putem e-maila. U slučaju, da ste u žurbi, možete nas nazvati na naš broj telefona 00 386 1 775 72 04  i bon vam šaljemo odmah.

Gdje dostavljamo naručene proizvode?

Naručene proizvode dostavljamo na području Republike Hrvatske.

*** Dostava 

Pakete šaljemo 3x tjedno iz centralnog skladišta u inozemstvu. Svi paketi stižu do vas u roku 4 radna dana *osim u slučaju nepredviđenih uvjeta u prometu. E-bon kartice dobijete u roku od 24 sata od uplate (u obliku PDF formata putem e-maila)

Kako bi osigurali bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost, koristimo kolačiće. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Slažem se

Prijava

Zaboravljena lozinka? Šaljemo vam novu.
Prvi put ste ovdje? Izradite novi račun.