Opći uvjeti poslovanja

Internetskom stranicom www.lijepa.hr upravlja tvrtka Ujeda d.o.o.

Podatci tvrtke
Puno ime: UJEDA, spletna prodaja, d.o.o.
Kratko ime: UJEDA d.o.o.
Adresa: Podvine 36, 1410 Zagorje ob Savi, Slovenija
Matični broj: 6374875000 (SI)

OIB: 70386649098
Osnovni kapital: 90.000,00 EUR
Broj računa: HR86 2340 0091 1700 1355 4 (SWIFT CODE: PBZGHR2X)

Tvrtka je obveznik PDV-a.
Tvrtka je upisana u registar poslovnih subjekata Republike Slovenije dana 10.05.2013.

Opći uvjeti poslovanja i korištenja internet stranice www.lijepa.hr (u nastavku: lijepa.hr ili Lijepa) sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača te ostalim propisanim zakonodavstvom Hrvatske za prodaju preko interneta i takvim načinom poslovanja. Uvjeti su vezani za rad Lijepe, te poslovni odnos među Ujeda d. o. o., (u nastavku: Ujeda), registriranim korisnicima (u nastavku: korisnici) i kupcima artikala ili usluga (u nastavku: kupci).

 

1. Općenito o lijepa.hr

Lijepa je internetska stranica preko koje se prodaju parfemi, proizvodi za njegu tijela i lica, šminka te ostali kozmetički proizvodi.

2. Ponuda i izvor

Ponuda artikala se na internetskoj stranici zbog prirode poslovanja može mijenjati na dnevnoj bazi. Cijene pojedinačnih artikala su redovne cijene i akcijske cijene, odnosno cijene s popustom.

Ujeda d.o.o. odgovorna je za kvalitetu artikala ili izvođenje usluge. Ujeda je odgovorna i za moguće pritužbe ili posljedice korištenja artikla ili usluge. Za izvođenje usluge ili prodaju artikala i s tim povezanim mogućim pritužbama je u cijelosti odgovorna tvrtka Ujeda d.o.o..

Fotografije, slike ili video materijali objavljeni u okviru ponude vlasništvo su Ujede ili njezinih dobavljača, poslovnih partnera ili su isključivo simbolični i ne jamče detaljne značajke artikla ili usluge, te mogu samo prikazivati simbolične ili stvarne usluge, ponudu, tvrtku ili artikle.

Izvor mirisa

Svi parfemi su originalni. Zahvaljujući neposrednom putu do krajnjeg kupca (bez posrednika), možemo vam ih ponuditi po povoljnijim cijenama.

Testeri

U našoj ponudi također možete kupiti testere različitih proizvoda. Tester je originalni, neupotrijebljen i neotvoreni proizvod. U većini slučajeva je upakiran u bijelom pakiranju s napisom tester. Proizvodi koji imaju raspršivač su u nekim slučajevim bez poklopca.

Tester proizvoda nije namijenjen osobnoj uporabi, već je samo za prodaju u svrhu testiranja samog proizvoda.

Prepoznatljive razlike između testera i mirisa u standardnoj verziji:

- MIRIS je identičan kao kod standardne verzije.
- CIJENA je u većini slučajeva niža in zato povoljnija za Vas.
- AMBALAŽA - u većini slučajeva je miris zapakiran u smeđu ili bijelu kartonsku kutiju bez celofana, a u nekim slučajevima proizvod može biti i bez kutije (samo bočica). Tester verzije NE preporučujemo za poklone. 
- BOČICA - je u principu ista kao kod standardne verzije. U nekim slučajevima, testeri nemaju poklopac ili nemaju iste elemente navedene na gornjem dijelu boce (razni dodaci).

3. Kupnja i račun

Ujeda d.o.o. je tvrtka koja nudi i prodaje artikle ili usluge preko interneta.
Kupac iznos plaća Ujedi, a zajedno s artiklom ili uslugom prima i račun. U svakom paketu nalazi se i račun, a kupac ga može dodatno zaprimiti i na email adresu ako tako želi. Poduzeće posluje na području Republike Slovenije. 
Proizvode naručene na web stranici www.lijepa.hr šaljemo isključivo na područje Republike Hrvatske.

Registracijom posjetitelj / kupac postaje korisnik i stječe pravo na kupnju i pristup svim podacima iz ugovora na daljinu.

Ugovor sklopljen na daljinu između ponuđača (poduzeće Ujeda d. o. o.) i kupca u web trgovini www.lijepa.hr potpisan je u trenutku kada ponuđač 
(poduzeće Ujeda d. o. o.) potvrdi narudžbu i kupac prima prvu elektroničku poruku o statusu svoje narudžbe (naziv: Lijepa.hr - Narudžba "broj narudžbe" je uspješno zaprimljena)
Od tog trena su sve cijene i ostali uvjeti određeni i važe kako za ponuđača (poduzeće Ujeda d. o. o.) tako i za kupca.
Plaćanjem preko predračuna kupac prihvaća opće uvjete. 

Kupac je osoba s podacima navedenim u narudžbi. Kasnije podatke o kupcu nije moguće mijenjati.
Ugovor o kupnji (prva elektronička poruka o dodjeli i statusu narudžbe/ugovora) pohranjuje se elektronički na serveru poduzeća Ujeda d. o. o.


4. Načini plaćanja ponuda

Kupnja preko stranice Lijepa.hr je sigurna, jednostavna i udobna. Kupac se mora pobrinuti da su njegovi podatci ispravni i istiniti, bez obzira na način plaćanja. Vaša narudžba će biti isporučena u roku od 2-3 radna dana (ako je narudžba napravljena isti dan do 13:00, u ponedjeljak do 11:00). Vikendima i praznicima ne isporučujemo. Imajte na umu, da se vrijeme isporuke može produljiti zbog različitih razloga, na koje nemamo utjecaja (kvar, nezgode, greške u adresi, uvjeti na cesti, blagdani ...).
Izuzetak je dostava na otoke: Detaljni raspored dostave. 
Paketić za osobno preuzimanje u poslovnici spreman je za 2-3 radna dana i dobavite obavijest na email, kad je paketić spreman. Imajte na umu, da se vrijeme isporuke može produljiti zbog različitih razloga, na koje nemamo utjecaja (kvar, nezgode, greške u adresi, uvjeti na cesti, blagdani ...).

Omogućujemo sljedeće načine plaćanja:

Plaćanje pouzećem (preuzimanjem pošiljke preko službe za dostavu GLS):

Dostava naručenih proizvoda u našoj se internet trgovini izvodi u najkraćem mogućem roku i ovisi o raspoloživosti artikala. Artikle dostavljamo preko dostavne službe GLS na adresu koju ste naveli prilikom registracije, odnosno prilikom kupnje artikala. Savjetujemo vam da napišete adresu na kojoj se nalazite u dopodnevnim satima. Također savjetujemo da napišete broj telefona ili mobitela na koji vas kurir može dobiti i s vama se dogovoriti o načinu dostave. Broj telefona koristi se isključivo za svrhu kvalitetnije dostave. Paket vam dostavljaju na adresu koju ste naveli prilikom narudžbe, no mogu vam ga dostaviti i na drugu adresu, ako vam to više odgovara.

Prilikom plaćanja gotovinom ne računa se trošak provizije. U slučaju neuspješne dostave paketa, GLS kurir će vam ostaviti poruku o prispjeloj pošiljci. U poruci će biti naveden broj pošiljke te broj telefona i e-mail GLS službeza dostavu. Dostava pouzećem s GLS-om: Primatelj plaća robu u gotovini prilikom isporuke. GLS preuzima novac i sigurno i brzo ga transferira na pošiljateljev račun – uobičajeno u roku tri radna dana po isporuci.

- Manji rizik neplaćanja, više sigurnosti
- Pouzdan i brz prijenos novca na vaš račun
- Najveći iznos za plaćanje pouzećem i sigurnosni limit je: 12,500 kn.
- Status plaćanja vidljiv online
- Visina iznosa, ime, broj pošiljke i referentni broj nalaze se na izvodu računa
- Potvrda o primitku za primatelja

GLS dostavlja pakete od ponedjeljka do petka - u Hrvatskoj obično u roku od 24 sata, a na otocima u roku 24 - 72 sata. Međutim ovaj standard vremena isporuke nije osiguran ili zajamčen. Paketi se prevoze cestom, tako da prometni kolaps može dovesti do kašnjenja. Za više informacija, nazovite službu za usluge kupcima +385 1 2042 672.
Za dostavu na otocima pogledajte ovaj link: https://gls-group.eu/HR/hr/dostava-na-otoke
Podatci službe za dostavu: 
General Logistics Systems Croatia d.o.o., Varazdinska 116, 10360 Popovec, info@gls-croatia.com

Plaćanje platnim karticama (Mastercard, Visa, Maestro, Diners Club)

Originalna valuta plaćanja je EUR. Maestro kartice i ostale kartice tekućeg računa koje se isključivo terete u valuti HRK, imaju iznos naplate u kunskoj protuvijednosti koja nije jednaka našem iznosu radi tečajne razlike.
Molimo Vas, da se za više informacija obratite u svoju banku ili u Kontakt centar banke. Na webu je moguće samo jednokratno plaćanje.

Plaćanje preko sustava Paypal
Originalna valuta plaćanja je EUR. Maestro kartice i ostale kartice tekućeg računa koje se isključivo terete u valuti HRK, imaju iznos naplate u kunskoj protuvijednosti koja nije jednaka našem iznosu radi tečajne razlike.
Molimo Vas, da se za više informacija obratite u svoju banku ili u Kontakt centar banke.

  • Plaćanje općom uplatnicom / predračunom (uplatom na račun Ujeda d.o.o. / predračun odnosno platni nalog):

Nakon što odaberete uplatu putem opće uplatnice/predračuna zaprimite email s podatcima o plaćanju. Uplatu korisnik izvodi preko svog tekućeg računa (npr. e-zaba, Net, PBZ365@NET, itd.) ili podatke isprinta i iznos plati preko uplatnice na pošti. Kupnja se aktivira tek kada Ujeda d.o.o. primi uplatu, odnosno jedan radni dan nakon plaćanja, ukoliko je uplata provedena preko internet bankarstva do 15. sati, ili do dva radna dana ako je uplata provedena na pošti. Nakon plaćanja kupac prima artikl(e) i račun.

U slučaju, da korisnik plaća pouzećem ili po predračunu, korisnik može artikle naručiti i telefonom na broj 01 775 72 04. Nakon narudžbe na adresu prima i uplatnicu, odnosno nalog za plaćanje, koji može platiti na svakoj pošti ili banki. Kada kupac uplati nalog, šaljemo artikl i račun. 

U koliko biste prilikom plaćanja naišli na problem, uvijek se možete obratiti našim djelatnicama za pomoć kupcima putem e-pošte info@lijepa.hr ili na broj telefona 01 775 72 04. Navedeni načini plaćanja mogući su za sve ponude, osim ako u samoj ponudi nije navedeno drugačije. Zadržavamo pravo da kod određenih ponuda ograničimo načine plaćanja. Takva će promijena biti jasno zapisana u ponudi. 

Narudžbe se u elektroničkom obliku spremaju na serveru i kupcu su dostupne u svakom trenutku, vidjeti ih može u svom korisničkom profilu (Moj profil).

OSOBNO PREUZIMANJE ZAGREB U POSLOVNICI LIJEPA.HR na adresi:

Lijepa.hr (Point shopping centar)
Rudeška cesta 169a
10000 Zagreb

Molimo Vas da prije dolaska u poslovnicu provjerite, da li je narudžba spremna za preuzimanje na tel: 016539233 ili e-mail: shop@lijepa.hr
Vaše narudžbe zadržavamo u trgovini 5 dana, a zatim ih otkazujemo.

Način plaćanja:

Na internet stranici:
Paypal - putem weba
Kreditne kartice - jendokratno plaćanje putem weba ((Mastercard, Visa, Maestro, Diners Club)
U poslovnici: gotovina ili kreditna kartica (mogučnost plaćanja na rate)
Napomena: U poslovnici je moguće plaćanje gotovinom ili kartično plaćanje, ali na rate isključivo kartice PBZ-a (American, PBZ Visa i Maestro) i ERSTE banke (Diners, Maestro i Mastercard). Do 6 rata.

Cijena dostave na Vašu adresu ili GLS depo (GLS dostavna služba):
Cijena dostave iznosi 30 kn.

Cijena dostave za osobno preuzimanje u Lijepa.hr poslovnici:
Troškovi dostave su besplatni za narudžbe iznad 150 kn.
Troškovi dostave za narudžbe do 150 kn su 15 kn.

5. Dostava

Vaša narudžba će biti isporučena u roku od 2-3 radna dana (ako je narudžba napravljena isti dan do 13:00, u ponedjeljak do 11:00). Vikendima i praznicima ne isporučujemo. Imajte na umu, da se vrijeme isporuke može produljiti zbog različitih razloga, na koje nemamo utjecaja (kvar, nezgode, greške u adresi, uvjeti na cesti, blagdani ...).
Izuzetak je dostava na otoke: Detaljni raspored dostave. 

Paketić za osobno preuzimanje u poslovnici spreman je za 2-3 radna dana i dobavite obavijest na email, kad je paketić spreman. Imajte na umu, da se vrijeme isporuke može produljiti zbog različitih razloga, na koje nemamo utjecaja (kvar, nezgode, greške u adresi, uvjeti na cesti, blagdani ...).

Možete odabrati dostavu preko GLS-a ili osobno preuzimanje u Lijepa.hr poslovnici u Zagrebu (Point shopping centar, Rudeška cesta 169a, 10000 Zagreb).

Trošak dostave je fiksan i ne ovisi o količini naručenih proizvoda.
Cijena dostave na Vašu adresu (GLS dostavna služba):
Cijena dostave iznosi 30 kn.
Osobno preuzimanje u GLS depo-u:
Imate mogućnost odabrati da ćete paket osobno podići u jednom od GLS područnih skladišta (depo-a). U tom slučaju će se Vaš paket uskladištiti u GLS područnom skladištu (depo-u) koje je nadležno za Vaše područje a Vi ga možete podići u sljedećih četiri radna dana. Nakon isteka tog vremena paket će se vratiti nazad pošiljatelju. Jednostavno odaberite “Osobno preuzimanje u GLS depo-u”, potvrdite odabir i GLS će Vaš paket uskladištiti na siguran način. Cijena dostave iznosi 30 kn.
Osobno preuzimanje u Lijepa.hr poslovnici:
Troškovi dostave su besplatni za narudžbe iznad 150 kn.
Troškovi dostave za narudžbe do 150 kn su 15 kn.

Vrijeme dostave je 2-3 radna dana. 
Kad je paket spreman za preuzimanje, dobivate na mail obavijest o tome.
Molimo Vas da prije dolaska u poslovnicu provjerite, da li je narudžba spremna za preuzimanje na tel: 016539233 ili e-mail: shop@lijepa.hr
Vaše narudžbe zadržavamo u trgovini 5 dana, a zatim ih otkazujemo.
 
U slučaju problema s dostavom, javite nam se na info@lijepa.hr kako bismo provjerili što se dogodilo s Vašim paketićem.

6. Cijena ponude

Cijene svih ponuda artikala ili usluga unaprijed su određene i sadrže PDV. Cijene važe za sve kupce no samo i isključivo za vrijeme trajanja pojedinačne ponude i u slučaju plaćanja navedenih u ovim općim uvjetima i samo na internet stranici Lijepe. 

Cijene vrijede do trenutka kad paket zaprimite. Zadržavamo pravo promjene valjanosti cijena.
Cijene se zaokružuju na dva decimalna mjesta (1 lipa).

Registracijom posjetitelj / kupac postaje korisnik i stječe pravo na kupnju i pristup svim podacima iz ugovora na daljinu.

Ugovor sklopljen na daljinu između ponuđača (poduzeće Ujeda d. o. o.) i kupca u web trgovini www.lijepa.hr potpisan je u trenutku kada ponuđač 
(poduzeće Ujeda d. o. o.) potvrdi narudžbu i kupac prima prvu elektroničku poruku o statusu svoje narudžbe (naziv: Lijepa.hr - Narudžba "broj narudžbe" je uspješno zaprimljena)
Od tog trena su sve cijene i ostali uvjeti određeni i važe kako za ponuđača (poduzeće Ujeda d. o. o.) tako i za kupca.
Plaćanjem preko predračuna kupac prihvaća opće uvjete. 

Kupac je osoba s podacima navedenim u narudžbi. Kasnije podatke o kupcu nije moguće mijenjati.
Ugovor o kupnji (prva elektronička poruka o dodjeli i statusu narudžbe/ugovora) pohranjuje se elektronički na serveru poduzeća Ujeda d. o. o.

Plaćanjem preko predračuna kupac prihvaća opće uvjete. 

7. Postupak registracije i kupnje na Lijepa.hr

Kako bi korisnik bio u mogućnosti kupovati na internet stranici Lijepa, može se registrirati. Korisnik navodi svoje podatke, adresu e-pošte, adresu za dostavu i ostale podatke. Korisničko ime dodjeljuje Lijepa i predstavlja e-poštu korisnika. Lozinku korisnik odabere sam, a kasnije je može promijeniti sukladno željama. Lozinka se šalje e-poštom. Registracija na stranici korisniku omogućuje kupnju i provjeravanje statusa narudžbe. 

- Za kupnju usluge ili artikla nije potrebna prethodna registracija. 
- Korisniku se kod prijave dodjeljuje korisničko ime, lozinku izabere sam (lozinka se može kasnije promijeniti). Na e-mail prima lozinku s kojom pristupa svom korisničkom profilu.
- Korisnik odabire željenu ponudu i način plaćanja te izvršava kupnju. 
- Po isteku ponude (nakon određenog termina ili rasprodaje zalihe) ponuda se skida sa stranice ili se objavi informacija "nema na zalihi".
- Klikom na "Kupovina" i ˝U košaricu˝ korisnik započne postupak kupnje, odabire način plaćanja i izvršava kupnju. 
- Korisnik ima u rubrici "Moj profil" pregled nad stanjem svojih narudžbi.
- Korisniku se na adresu e-pošte šalje i informativno obavještenje o izvedenoj kupnji. 
- Kupnja je provedena kada korisnik izvede uplatu na pravilan način.
- Rokovi za plaćanje:
- kod plaćanja karticom/PayPalom - 3 radna dana
- kod plaćanja općom uplatnicom / predračunom - 7 radnih dana
- Ujeda d.o.o. zadržava pravo da bez ikakvog razloga umakne artikl ili uslugu iz ponude.
- Zloupotreba kupnje se kažnjava.

Nakon slanja narudžbe, kupac e-poštom prima obavijest da je njegova narudžba na listi čekanja. Kupac ima pravo stornirati narudžbu do trenutka slanja paketa na njegovu adresu (narudžba se mora stornirati putem e-pošte na adresu info@lijepa.hr). Obvezno se mora dopisati broj računa. Adresa e-pošte s koje se šalje zahtjev za stronciju narudžbe mora biti isti onome koji se koristi kod potvrđivanja kupnje. Ukoliko kupac narudžbu ne stornira, narudžba se obrađuje.

Ponuđač može za provjeru podataka ili garanciju pravilne dobave kontaktirati kupca na njegov kontaktni broj. Potvrđivanjem narudžbe ponuđač kupca obavještava o predviđenom roku dostave putem e-pošte. Ugovor o kupnji određenih artikala između kupca i ponuđača je na taj način neopozivano sklopljen. Detalji o ugovoru sklopljenom na daljinu su uvijek dostupni na internet stranici www.lijepa.hr, kamo korisnik pristupa svojim korisničkim imenom i lozinkom, koje prima prilikom prve narudžbe. Cijene važe u trenutku slanja narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost.

8. Sigurnost kupnje platnim karticama

Kupnja preko platne kartice je sigurna, budući da se Ujeda d.o.o brine za tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohrane osobnih podataka te plaćanja. Pobrinuli smo se za sigurne autorizacije i transakcije preko platnih kartica, koje se vrše u realnom periodu s trenutačnim provjeravanjem podataka kod banaka. Podatci o karticama ne pohranjuju se na serveru.


9. Čuvanje osobnih podatka

Prilikom registracije ili kupnje, kupac dozvoljava tvrtki Ujeda d.o.o. sabiranje, obrađivanje i čuvanje posredovanih osobnih podataka u skladu sa Zakonom o čuvanju osobnih podataka.
Ujeda d.o.o. se obavezuje da će pomno i u skladu sa zakonodavstvom čuvati sve podatke korisnika.
Podatci se skupljaju na osnovi osobnog pristanka pojedinca i za vrijeme 5 godina, osim ako Zakon o čuvanju osobnih podataka ne nalaže drugačije. 

Osobni se podatci skupljaju s namjerom nesmetanog izvođenja narudžbi odnosno ponuda, komunikaciju s kupcem, statističku analizu za poboljšanje rada internet stranica i usluga te, ukoliko se kupac odluči, za slanje obavijesti, novosti i ponuda preko GSM aparata, e-pošte, pismenim putem na adresu stanovanja.
U okviru toga skupljaju se sljedeći podatci: IP adresa, ime, adresa stalnog ili privremenog boravka, datum rođenja, spol, telefonski broj, adresa e-pošte, vrijeme i datum registracije te arhiv komunikacije s internetskom trgovinom. Ukoliko se radi o poklon bonu sabire se još i ime i prezime daroprimatelja te njegova adresa.

Tvrtka Ujeda d.o.o. poštuje privatnost korisnika internet stranice Lijepa.hr te se obavezuje da će pridobivene podatke brižno čuvati te ih bez pristanka neće posredovati trećoj osobi, odnosno, neće ih koristiti za svrhe osim gore navedenih, osim u slučajevima kada bi te podatke zahtijevao nadležni državni organ, koji bi za to imao zakonsko osnovu i u slučaju sumnje zloupotrebe od strane korisnika internet stranice. Ujeda d.o.o. može podatke posredovati samo obrađivaču podataka s kojim ima sklopljen ugovor.
Unos osobnih podatka i podatka za plaćanje izvodi se preko internet obrasca, zaštićenog istim ili sličnim šifriranim mehanizmima, koje koriste banke i druge pouzdane institucije.

Korisnik je i sam odgovoran za čuvanje osobnih podataka tako da se pobrine za sigurnost svojeg korisničkog imena i lozinke te odgovarajuću programsku (antivirusnu) zaštitu svojeg kompjutera.
Zbirka osobnih podataka je registrirana na internet stranici informacijskog povjerenika.


10. Komunikacija s korisnicima

Komunikacija s korisnicima Lijepa.hr odvija se preko internet stranice i preko elektroničkih poruka, dakle preko sredstava za komunikaciju na daljinu, u određenim slučajevima i putem telefona odnosno pošte. Komunikacija s korisnicima odvija se i preko društvenih mreža na kojima je registriran profil Lijepe.
Korisnik se s određenom ponudom upoznaje na internet stranici www.lijepa.hr ili preko oglasa u tiskanim, elektroničkim ili internet medijima.
Ponuda na internet stranici bit će sastavljena tako da će iz njezine poruke biti jasno i vidljivo da se radi o ponudi artikala ili usluga s određenim popustima, akcijama ili pogodnostima, te uvjetima pod kojim će biti moguće pridobiti određenu ponudu. 

Korisnik će se moći prijaviti na e-novosti i od njih na jednostavan način odjaviti. Obavijesti uključuju informacije o aktualnim ili budućim ponudama, promociju Lijepa.hr te druge promidžbene poruke lijepa.hr ili njezinih partnera. Smatra se da je za primanje obavijesti potreban osobni pristanak i primanje nije moguće ukoliko prilikom registracije korisnik to ne označi ili se na drugi način ne prijavi na primanje novosti. 

11. Osnovne informacije za korisnike

Na internet stranici lijepa.hr nalaze se informacije o tvrtki koja upravlja internet stranicom. Te informacije su ime i sjedište tvrtke, kontakti te druge potrebne informacije a posebno one koje zahtjeva zakonodavstvo.

Korisnici će na stranici pronaći i ostale informacije vezane za artikle ili uslugu, uvjete dostave, valjanost ponuda i ostale informacije.

Korisnici koji imaju bilo kakva pitanja vezana za ponudu, pitanja mogu postaviti preko internet stranice, e-pošte, telefonskim putem ili preko društvenih mreža. Način postavljanja biti će objašnjen na samoj internet stranici, društvenoj mreži ili drugačije. Lijepa.hr ta pitanja može zajedno s odgovorima i objaviti. Ukoliko će se raditi o automatskoj objavi, Lijepa.hr zadržava pravo brisanja teksta koji je uvredljiv, nemoralan ili kažnjiv. 
Pitanja i ostali tekstovi izražavaju mišljenje njihovog autora i Lijepa.hr ne preuzima odgovornost za njih.
Pitanja vezana za ponude ili druga pitanja mogu se slati preko e-pošte info@lijepa.hr ili nas možete kontaktirati na telefonski broj
01 775 72 04 radnim danima od 8. do 15. sati.

12. Pritužbe i sporovi

Ujeda d.o.o. će se trudit da svaku nejasnost, komentar ili pritužbu razriješi u što kraćem roku i pri tome će poštivati zakonodavstvo (Zakon o sigurnosti potrošača), te se maksimalno potruditi da se postigne dogovor.
Komentare i pritužbe dobiva administrativni ured, a obrađuje pravna služba. Korisnicima su dostupni sljedeći kontakti: 
- pismenim putem na adresi Ujeda d.o.o., Podvine 36, 1410 Zagorje ob Savi
- pismeno na adresu e-pošte info@lijepa.hr 
- telefonski na broj
01 775 72 04

Postupak obrađivanja je tajan. Ukoliko se ne postigne dogovor, sporove će rješavati sud u Ljubljani. 

Reklamacije vezane za kvalitetu ali odvijanje same ponude kupac i Ujeda d.o.o. rješavaju sami.


13. Odricanje odgovornosti

Internet stranica Lijepa.hr posluje na način kataloške prodaje artikala i usluga. Usprkos trudu da ponuda bude što točnija i ažurnija, može se desiti da se podatci o artiklu, cijeni ili usluzi promijene tako brzo da ih ne dospijemo ispraviti i da se još uvijek nepromijeni nalaze na internetskoj stranici. U slučaju narudžbe takvog artikla ili usluga, tvrtka kupce obavijesti i kupnju stornira, odnosnu kupcu omogući prekid narudžbe ili se dogovori za neke druge mogućnosti.
Zadržavamo pravo tipografskih pogreška i pogreška koje se proizlaze iz nenamjernog nepravilnog rada informacijsko-tehničkog sistema internet stranice.
Tvrtka ne odgovara za točnost podatka, unesenih od strane kupaca.

 

14. Prava kupaca

Smatra se da je kupnja izvedena preko Ugovora sklopljenog na daljinu. Jezik u koje se Ugovor sklapa je "HRVATSKI".

Kupac / Potrošač može zahtijevati svoja prava na temelju pravila o odgovornosti za materijalne nedostatke ako obavijesti prodavatelja (Ujeda d. o. o.) o pogrešci u roku od dva mjeseca od dana otkrivanja pogreške. U obavijesti o pogrešci, potrošač mora točnije opisati pogrešku i dopustiti dobavljaču da pregleda proizvod. Potrošač može osobno javiti obavijest o pogrešci prodavatelju, prodavatelj mora izdati potvrdu ili ga poslati u trgovinu u kojoj je proizvod kupljen ili agentu prodavatelja s kojim je ugovor zaključen. Prodavatelj nije odgovoran za stvarne nedostatke robe koji se pojavljuju nakon što su prošle dvije godine od kada je proizvod isporučen. Ako je predmet ugovora između prodavatelja i potrošača stvar koja se koristi, prodavatelj nije odgovoran za stvarne nedostatke robe koji se pojavljuju nakon što je prošla godina od trenutka isporuke. Smatra se da je pogreška za materijalne nedostatke postojala u vrijeme izručenja ako se dogodi u roku od šest mjeseci od izručenja.

Kupac može zahtijevati (pismeno, putem elektronske pošte, telefonski ili osobno) ugovor sklopljen na daljinu, te mu se taj može poslati poštom na adresu stanovanja, u elektroničkom obliku preko e-pošte ili ga može osobno preuzeti na sjedištu tvrtke.
Kupac ima pravo da u roku četrnaest(14) dana od narudžbe tvrtki javi da prekida narudžbu bez navođenja razloga za svoju odluku. Ako je kupac artikl već platio, tvrtka mu mora vratiti uplaćen iznos u roku
četrnaest (14) dana od primitka poruke o prekidu narudžbe. Vraćeni iznos ne uključuje trošak dostave.
Ukoliko je kupac artikl već primio, u
četrnaest dana (14) od primitka može tvrtki javiti da želi artikl vratiti, no artikl mora biti u originalnoj ambalaži i neotvoren. Ujeda d.o.o. Kupcu mora uplaćeni iznos vratiti u roku četrnaest (14) dana nakon primitka vraćenog/opozvanog artikla. Vraćeni iznos ne uključuje trošak dostave. Potrošač u vezi otkazivanjem ugovora pokriva samo troškove povrata robe.

Proizvodi naručeni i plaćeni putem weba, mogu se vratiti u poslovnicu ali povrat novca vrši se na račun kupca u roku 1-2 radna dana od zaprimanja proizvoda. 
Broj računa na kojeg želite zaprimiti povrat novca, obavezno nam pošaljite na info@lijepa.hr

U roku od trideset (30) dana od pisane obavijesti, kupac mora vratiti robu, Ujeda d. o. o. mu mora vratiti uplaćeni iznos u roku od četrnaest (14) dana nakon primitka vraćene / otkazane robe. Potrošač mora vratiti proizvod prodavatelju neoštećen, nepromijenjen i u nepromijenjenoj količini, osim ako je predmet uništen, neispravan, izgubljen ili se njegova količina smanjila, a da potrošač nije kriv. Potrošač proizvod ne smije slobodno koristiti sve do otkazivanja ugovora. Potrošač može izvršiti pregled i testiranje proizvoda isključivo u takvoj mjeri koja je strogo potrebna za utvrđivanje činjenica. Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je smanjenje posljedica ponašanja koje nije strogo potrebno za određivanje prirode, karakteristika i djelovanja proizvoda. Potrošač nema pravo odustati od ugovora, čiji je predmet proizvod koji je proizveden prema preciznim uputama potrošača, koji je prilagođen njegovim osobnim potrebama, koji zbog svoje prirode nije pogodan za povrat, koji je vrlo kvarljiv ili mu je istekao rok upotrebe. Mogućnosti otkazivanja ne primjenjuju se na kupnju softvera ili audio i video medija ako je potrošač otvorio sigurnosni pečat.

 

Artikl ćemo vam zamijeniti i u slučaju ako vam je zbog naše greške poslan krivi artikl. Uplaćeni iznosi Vam vraćamo čim primimo vraćeni artikl.
Kupac u cijelosti plaća trošak dostave vraćanja artikla. 

Ukoliko Ujeda d.o.o. s razlogom sumnja da kupac namjerno obavlja kupnju i zatim opoziva narudžbu, s jedinim razlogom da bi zavarao ili činio nažao tvrtki Ujeda d.o.o, kupac nema pravo na povrat novaca. 

15. E-poklon bon

Imamo e-poklon bon!

Prednosti E-poklon bona na Lijepa.hr 

  • Možete odabrati između 4 poklon bona u vrijednosti od 100 kn do 1.000 kn.
  • Poklon bon vrijedi do 6 mjeseci (od datuma kupnje).
  • Kupnja i primjena poklon bona moguća je samo u web parfumeriji Lijepa.hr
  • Ne morate čekati na isporuku jer e-poklon bon zaprimate na svoju email adresu nekoliko minuta nakon zaprimljene uplate To može biti osobito korisno u napornom predbožićnom razdoblju.
  • E-poklon bon može se koristiti čim ga kupac zaprimi.  
  • Ne plaćate poštarinu i pakiranje, samo vrijednost poklon bona. 
  • Poklon bonovi mogu se upotrebljavati za kupovinu preko interneta, ne mogu se upotrebljavati za plaćanje u trgovini bez prethodne narudžbe.

Uvjeti kupnje poklon bona:
Poklon bon se može kupiti kao i bilo koji drugi proizvod na www.lijepa.hr i podložen je istim poslovnim uvjetima.
E-poklon bon NE MOŽETE kupiti s drugim proizvodima nego mora biti odvojena narudžba za e-poklon bon.
Narudžbu se može platiti samo karticom preko interneta ili PayPalom.
UPOZORENJE: E-poklon bon nije moguće kupiti s bilo kojim kodom popusta.
Odjednom možete kupiti više poklon bonova. Valjanost e-poklon bona traje 6 mjeseci od kupnje. Valjanost poklon bona ne može se produljiti ni na koji način! U slučaju isteka, kupac neće imati pravo na povrat novca za neiskorišteni poklon bon.

Prilikom korištenja poklon bona: 
Kod narudžbe obratite pozornost da je iznos naručenih proizvoda veći od vrijednosti poklon bona.
E-poklon bon (kod koji se nalazi na poklon bonu), nije moguće kombinirati ili zbrajati s drugim kodovima popusta i možete koristiti samo jedan kod e-poklon bona u jednoj narudžbi. E-poklon bon se može iskoristiti samo jednom. E-poklon bon nije moguće zamijeniti za novac.  

16. Povrat robe - reklamacija

Opis prava odstupa:
 
Za ugovore sklopljene na daljinu, potrošač ima pravo da u roku 14 dana tvrtku obavijesti o povlačenju od ugovora, bez da navede razlog za svoju odluku. Ugovor je pravovreman, ako je pošiljka isporučena na vrijeme. Jedini trošak za potrošača u odnosu na otkaz ugovora su izravni troškovi povrata robe. Ako potrošač odustane od ugovora s našom tvrtkom će vratiti sve uplate u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 14 dana nakon primitku obavijesti o povlačenju.
Ako je kupac već  zaprimio robu i odustao od ugovora, paketić vrati ili izruči osobi ili tvrtki  ovlašteni za primanje robu odmah ili u roku od 14 dana od dana obavijesti o povlačenju. Smatra se da kupac vraća robu pravodobno ako je poslana prije isteka 14-dnevnog razdoblja za povrat.
 
Kupac je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe, ako je smanjenje vrijednosti koje proizlazi iz radnje koje nije potrebno utvrdenje prirode, karakteristika i funkcioniranja robe. Primljena roba mora biti vraćena netaknuta i u istom iznosu, osim ako je roba uništena, oštećena, izgubljena ili količina proizvoda se smanjuje, bez krivnje potrošača.
Ponuđač može uskratiti povrat uplata dok roba nije vraćena ili dok kupac sam ne pruža dokaze da je roba  poslana natrag, osim ako tvrtka sama ponudi  mogućnost stjecanja robe.
 
Kupac u cijelosti plaća trošak dostave vraćanja artikla. 
 
 
Kupac NEMA prava povlačenja i povrat proizvoda u slučaju:
 
- Kozmetike, uključujući parfem, ako je korisnik već otvorio ambalažu i otpećatio proizvod;
- Koriščenog proizvoda, jer su ti proizvodi su po prirodi neprikladne za povrat (primer: nakon vidljivih znakove korištenja);
- pokvarljiva roba
- proizvodi koji su dizajnirani u skladu s preciznim uputama od korisnika;
- Proizvodi koji su se prilagodile korisnikovim osobnim potrebama;
- Drugi proizvodi, koji po svojoj prirodi ne ispunjavaju uvjete za povrat;
- Proizvod koji su vrlo pokvarljiv ili koji je već istekao;
- Proizvod koji je oštećeni ili promijenjen u količini.
 
Vraćenu robu treba poslati na našu adresu:
Ujeda d.o.o.
Podvine 36
1410 Zagorje ob Savi
 
Obrazac za reklamaciju: kliknite ovdje. Ispunite obrazac i vratiti ga putem e-maila ili tiskanom verzijom. E-mail adresa: info@lijepa.hr. Adresa: Ujeda d.o.o.., Podvine 36, 1410 Zagorje ob Savi, Slovenija.
 
Prigovor/reklamacija
Kupac može vratiti proizvod u roku od četrnaest (14) dana od kupnje, ako roba nema karakteristike koje je prodavatelj obećao, kad je prodavatelj poslao pogrešne proizvode, proizvode u pogrešnom iznosu ili boji, ili ako se proizvodi na neki drugi način odstupaju od narudžbe kupca. Kupac u ovom slučaju zahtijeva hitnu zamjenu istog besprijekornog proizvoda ili u propisanom roku i pod uvjetima pritužbe.


Zadnja promjena općih uvjeta: 9. 9. 2019

Ovaj dokument zamjenjuje verziju od 2. 9. 2019. i sve prethodne verzije ovog dokumenta. Opće uvjete u .pdf verziji možete preuzeti OVDJE.

Prijava

Zaboravljena lozinka? Šaljemo vam novu.
Prvi put ste ovdje? Izradite novi račun.