U ožujku 2008. godine, svjetlo dana ugledala je parfemska voda Burberry The Beat.
Parfumeri Dominique Ropion, Olivier Polge i Beatrice Piquet stvarali su ovaj miris na temelju inspiracije glazbe s albuma Kasabiana, Dirty Pretty Things, Razorlight, Arctic Monkeys i The Fratellis. Rezultat je iskričavi, cvjetni drvenasti miris s tipičnom britanskom atmosferom, koji se otvara bergamotom, kardamomom i aromom mandarine začinjenim ružičastim paprom. Srcem mirisa vladaju iris, čaj sa Cejlona i zvončić, dok kompoziciju zatvaraju note bijelog ruma, vetivera i cedra.
Burberry The Beat je ugodna decentna kombinacija bijelih cvjetova, laganog mošusa, irisa i tračka svježih nota. Nekonfliktan i univerzalan.
Zvijezda reklamne kampanje je manekanka Agyness Deyn.
Bočica mirisa predstavlja uvećanu verziju kariranog uzorka brenda Burberry oslikanog na marami koju je manekenka nosila u reklamnom spotu.
UPOTREBA
Parfemski proizvodi namijenjeni su odraslima. Sadrže alkohol, zapaljivi su i, ako se pogrešno koriste, također su opasni.
Upozorenje: Zapaljivo! Nemojte ga koristiti u blizini vatre! Ne nanositi blizu očiju ili nadražene i osjetljive kože. Rok trajanja nakon otvaranja označen je na ambalaži.
Ukoliko želite dobiti popis sastojaka za ovaj proizvod, molimo Vas da nam pošaljete e-mail i mi ćemo vam poslati sliku proizvoda sa prikazanim sastojcima.
Proizvođači redovito mijenjaju sastojke i često nas čak i ne informiraju o tome. Na ovaj način, pobrinut ćemo se da zaprimite aktualni i ažurirani popis sastojaka.