U nastavku slijede odgovori na neka od čestih pitanja.
Svi naši parfemi i ostali proizvodi su 100 % ORIGINALNI. Zahvaljujući neposrednom putu do konačnog kupaca (bez posrednika), možemo vam ih ponuditi po tako niskim cijenama.
Mirisi i kozmetika mogu biti u online parfumerijama puno jeftiniji iz nekoliko razloga:
Na hrvatskom tržištu smo već više od 10 godina, a već smo 3 puta izabrani za najboljeg online trgovca u kategoriji ZDRAVLJE i LJEPOTA.
Parfem sadrži 15 do 30 % parfemskog ekstrakta, parfemska voda ili Eau de parfum 8 do 15 % i toaletna voda ili Eau de toilette sadrži 4 do 8 % parfemskog ekstrakta u koncentriranom alkoholu. Kolonjska voda (Eau de Cologne) sadrži 3 do 5 % ekstrakta u razrijeđenom, često 70 % alkoholu (sadrži 70 % etanola).
Kupovina parfema preko interneta, bez da unaprijed znate kakav je miris, je rizična. Ako ste se ipak odlučili upustiti u avanturu zvanu "online kupovinu parfema naslijepo", prvo morate znati kakve note vas privlače te od kakvih se nota sastoji parfem koji želite kupiti. Moda diktira izbor parfema, jer je parfem ništa drugo nego modni detalj. Upravo zbog mijenjanja trendova, sve je manje onih koji ostaju vjerni jednom parfemu dugi niz godina. Zbog toga je normalno mijenjati ga i to ne samo na nekoliko godina, već svakodnevno, kombinirati različite mirise uz različite odjevne kombinacije.
Nakon što ste na našoj web stranici pronašli sve proizvode koje želite kupiti, morate ih dodati u košaricu, što možete učiniti klikom na zeleno dugme. Primjer:
Na ekranu će se pojaviti prozorčić u kojem možete dodati više proizvoda proizvodtj. informacija o količinskom popustu (kupovina).
U sljedećem koraku birate želite li nastaviti s kupovinom tj. želite li završiti kupovinu (u košaricu).
Kad završite s kupovinom, idite u košaricu.
Ako imate kod za popust, unesite ga u 1. koraku i nastavite na sljedeći korak.
U 2. koraku odaberite željeni način plaćanja za svoju narudžbu i nastavite.
U 3. koraku košarice napišite adresu za dostavu.
Da biste primili račun za tvrtku (s vidljivim OIB brojem), unesite ga u napomeni uz narudžbu. Napišite nam podatke o tvrtki i OIB broj.
U 4. koraku provjerite jesu li podaci točni i potvrdite narudžbu.
Nakon uspješne narudžbe dobit ćete povratnu informaciju s brojem narudžbe i poruku na e-mail adresu o uspješnoj narudžbi.
Ukoliko imate promo kod, upišite ga u prozorčić za popust u prvom koraku košarice.
Primjer >>
Obavezno kliknite na "POTVRDI POPUST" kako bi sustav prihvatio promo kod. Iznos popusta je odmah vidljiv. Ukoliko bi imali probleme s kodom, pišite nam na info@lijepa.hr ili ostavite kod popusta u napomenama narudžbe.
*Moguće je koristiti samo jedan promo kod po narudžbi.
**Kodovi za popust NE vrijede na proizvode s oznakom "OUTLET" i električne uređaje.
Odabrati možete dostavu putem dostavne službe GLS.
Cijena dostave na Vašu adresu (GLS dostavna služba):
Cijena dostave za narudžbe do 39 € iznosi 5,50 €.
Cijena dostave za narudžbe od 39 do 59 € iznosi 4,50 €.
Cijena dostave za narudžbe od 59 € do 89 € iznosi 3,90 €.
Dostava je BESPLATNA za narudžbe iznad 89 €.
U slučaju da plaćate prilikom preuzimanja pošiljke na vašoj adresi (pouzećem), nadoplata za uslugu plaćanja pouzećem je 0,90 €.
Cijena dostave u Paketomat (GLS dostavna služba):
Cijena dostave za narudžbe do 39 € iznosi 5,30 €.
Cijena dostave za narudžbe od 39 € do 59 € iznosi 4,30 €.
Cijena dostave za narudžbe od 59 € do 89 € iznosi 3,70 €.
Dostava je BESPLATNA za narudžbe iznad 89 €.
U slučaju da plaćate prilikom preuzimanja pošiljke na vašoj adresi (pouzećem), nadoplata za uslugu plaćanja pouzećem je 0,90 €.
Pakiranje za narudžbe do 29 €:
Iznos naknade za pakiranje iznosi 1,9 € (sa PDV-om). Ovom naknadom pokrivamo troškove vezane uz materijal za pakiranje i rad skladišnih radnika prilikom slanja vaše narudžbe. Ukoliko u košaricu dodate još neki proizvod u ukupnoj vrijednosti iznad 29 €, naknadu pokrivamo mi.
Narudžba će biti dostavljena u roku od 4-6 radnih dana. Vikendima i praznicima NE isporučujemo. Imajte na umu, da se vrijeme isporuke može produljiti zbog različitih razloga, na koje nemamo utjecaja (kvar, nezgode, greške u adresi, uvjeti na cesti, blagdani ...).
Osobno preuzimanje u GLS Paketomatu/Paket Shop-u ili depo-u/:
Imate mogućnost odabrati da ćete paket osobno podići u jednom od GLS područnih skladišta (depo-a) ili odabranom Paketomatu/PaketShop-u.
GLS Hrvatska trenutno raspolaže s više od 460 paketomata i više od 210 Paket Shopova diljem zemlje. Osim toga, imaju 1 centralni sortirni centar i 33 područna skladišta (depo-a)
U košarici odaberite opciju "GLS Paketomat – MJESTA ZA PREUZIMANJE". Na karti upišite svoj grad ili adresu u tražilicu kako bi se prikazale sve dostupne lokacije u blizini. Kada pronađete željeni GLS paketomat, kliknite na dugme "Izaberi". Odabrana adresa automatski će se ispisati. Kupac tada još treba ručno upisati svoje ime, prezime, broj telefona i e-mail adresu.
Vaš će se paket uskladištiti a vi ga možete podići u sljedećih četiri radna dana. Nakon isteka tog vremena paket će se vratiti nazad pošiljatelju. Vaš paket će se uskladištiti na siguran način.
Na web stranici primijetit ćete znak za besplatnu dostavu na nekim proizvodima: https://prnt.sc/x5WQX6yHL-jc. Vrijednost tih proizvoda je iznad 79 €.
Ukoliko je iznos Vaše narudžbe nakon korištenja promo koda ispod 79 €, dostava će Vam biti naplaćena.
Iznos košarice s uračunatim promo kodom mora premašiti 79 € ako želite da dostava bude besplatna.
Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:
Plaćanje pouzećem (preuzimanjem pošiljke putem službe za dostavu GLS):
Dostava naručenih proizvoda u našoj se internet trgovini izvodi u najkraćem mogućem roku i ovisi o raspoloživosti artikala. Artikle dostavljamo preko dostavne službe GLS na adresu koju ste naveli prilikom registracije, odnosno prilikom kupnje artikala. Savjetujemo vam da napišete adresu na kojoj se nalazite u dopodnevnim satima. Također savjetujemo da napišete broj telefona ili mobitela na koji vas kurir može dobiti i s vama se dogovoriti o načinu dostave. Broj telefona koristi se isključivo za svrhu kvalitetnije dostave. Paket vam dostavljaju na adresu koju ste naveli prilikom narudžbe, no mogu vam ga dostaviti i na drugu adresu, ako vam to više odgovara. U slučaju da plaćate prilikom preuzimanja pošiljke na vašoj adresi (pouzećem), nadoplata za uslugu plaćanja pouzećem je 0,90 €.
Plaćanje platnim karticama (Mastercard, Visa, Maestro, Diners Club):
Radi se o kartičnom plaćanju online izravno u e-trgovini. Primamo kartice: VISA, MasterCard, Maestro, Diners. Nakon završetka narudžbe, bit ćete preusmjereni na platformu za plaćanje. Plaćanje se vrši putem platforme za plaćanje Saferpay (SIX Payment Services). Rezervacija plaćanja - prilikom plaćanja karticom rezerviramo samo vaš novac. Iznos skidamo s vašeg računa tek kada je pošiljka zapakirana i spremna za otpremu. Nakon unosa podataka o kartici morate potvrditi i plaćanje u svojoj internetskoj banci. Na webu je moguće samo jednokratno plaćanje.
*Zbog novih EU direktiva mogući su problemi s plaćanjem karticama. U slučaju problema kontaktirajte svoju banku ili nam pišite kako bismo promijenili način plaćanja.
Plaćanje preko sustava PayPal
Plaćanje preko opće uplatnice / predračuna (uplatom na račun Ujeda d.o.o. / predračun odnosno platni nalog):
Nakon što odaberete uplatu putem opće uplatnice/predračuna zaprimite email s podatcima o plaćanju. Uplatu korisnik izvodi preko svog tekućeg računa (npr. e-zaba, Net, PBZ365@NET, itd.) ili podatke isprinta i iznos plati preko uplatnice na pošti. Kupnja se aktivira tek kada Ujeda d.o.o. primi uplatu, odnosno jedan radni dan nakon plaćanja, ukoliko je uplata provedena preko internet bankarstva do 15. sati, ili do dva radna dana ako je uplata provedena na pošti. Nakon plaćanja kupac prima artikl(e) i račun.
Rok isporuke od strane GLS dostavne tvrtke najčešće iznosi 4-6 radnih dana. Vikendima i praznicima NE isporučujemo.
Kad primite obavijest da je narudžba poslana, pošiljka se istog dana šalje u skladište GLS -a. Sljedećeg dana GLS paketi idu na vaganje i unose se u sustav. Vaš paket će dobiti status u GLS sustavu noć prije isporuke. Sljedeći radni dan (u većini slučajeva) je paket već isporučen na Vašu adresu.
Na dan dostave primit ćete SMS poruku i e-mail s predviđenim vremenom dostave.
Kako mogu provjeriti gdje je moj paket?
1. Ovdje je broj vašeg paketa, koji će vas voditi do praćenja pošiljke.
2. Ovdje možete promijeniti datum i adresu dostave.
Ako ste narudžbu ispravno i uspješno poslali, vašoj će se narudžbi odmah biti dodijeliti status. Različiti statusi opisuju različite faze u kojoj se vaša narudžba nalazi.
Provjerite što znači status Vaše narudžbe:
• NOVO: Vaša narudžba još nije plaćena ili ima napomenu uz narudžbu i čeka odobrenje. (U ovoj se fazi MOŽE otkazati i urediti narudžba).
• ODOBRENO: Vaša je narudžba pravilno plaćena ili, u slučaju plaćanja pouzećem, je poslana na obradu. (Narudžbe se u ovoj fazi NE MOGU otkazati ili urediti).
• NEDOBAVLJIVA KOLIČINA: Ovaj status dobivaju narudžbe koje se šalju na obradu, ali u skladištu je utvrđeno da jednog ili više proizvoda više nema na zalihi. U tom slučaju primit ćete poruku ili poziv od nas, što je prije moguće, s daljnjim uputama. (U ovoj se fazi MOŽE otkazati i urediti narudžba).
• U PRIPREMI: Vaša narudžba je u fazi pakiranja. Proizvodi se prikupljaju i pakiraju. (Narudžbe se u ovoj fazi NE MOGU otkazati ili urediti).
• SPREMNO ZA SLANJE: Vaša narudžba je već zapakirana i spremna za otpremu. (Narudžbe se u ovoj fazi NE MOGU otkazati ili urediti).
• POSLANO: Vaš paket je zapakiran, otpremljen i na putu do Vaše adrese. (Narudžbe se u ovoj fazi NE MOGU otkazati ili urediti).
• OTKAZANO: Narudžbe koje su otkazane iz različitih razloga (npr. nismo primili uplatu, otkazivanje na Vaš zahtjev ili iz drugih razloga) dobit će ovaj status. Narudžba se u ovoj fazi ne može obnoviti, već je potrebno napraviti novu narudžbu.
U slučaju da želite uplatu (djelomično ili u cijelosti) izvršiti SUPERCARD karticom, potrebno je prethodno aktivirati karticu na Supercard stranici: https://supercard.com.hr/.
Nakon uspješne aktivacije SUPERCARD kartice, dobit ćete unikatan kod koji je potrebno unijeti u 1. koraku košarice i potvrditi (Prostor za kod popusta --> https://prnt.sc/AeS9mLL5e0c2).
Ukoliko prilikom narudžbe želite koristiti aktualni kod/popust, savjetujemo vam da u napomeni uz narudžbu unesete unikatan SUPERCARD kod (3. korak u košarici --> https://prnt.sc/jUqomim0wsYm), a trenutno objavljen kod / popust unesete u 1. koraku košarice --> https://prnt.sc/AeS9mLL5e0c2).
Odabirom plaćanja kreditnom karticom izabrane mirise plaćate preko MegaPos terminala neposredno Privrednoj Banci Zagreb. Internet trgovina nema pristup podatcima kartice korisnika jer se korisnik direktno preusmjerava na server banke. Transakcija je zahvaljujući 128 bitnom SSL šifriranju sto posto sigurna.
Promjenu način plaćanja možete zatražiti pozivom ili slanjem poruke na naš mail/chat/Facebook, jer samo mi možemo promijeniti načina plaćanja. Rado ćemo vam pomoći. Ako ste odabrali plaćanje pouzećem i narudžba već ima status "odobreno", plaćanje kreditnom karticom ili PayPal-om nije moguće.
Budući da se naše centralno skladište nalazi u inozemstvu, osobno preuzimanje nažalost nije moguće.
Nažalost, zbog automatiziranog sustava, koji koristimo u skladištu, umotavanje NIJE MOGUĆE. U paketu ćete dobiti otpremnicu s detaljima narudžbe.
Ukoliko proizvod koji želite naručiti (a našli ste ga u našoj ponudi), trenutno nije na zalihi, možete nam se javiti na mail: info@lijepa.hr ili nas nazvati i mi ćemo za vas provjeriti u sustavu hoće li i kada će proizvod stići ponovno na zalihu. Nažalost nemamo mogućnost naručivanja proizvoda kod dobavljača.
Ako je proizvod dostupan na našoj web stranici i postoji mogućnost da se prijavite za praćenje dostupnosti, učinite sljedeće:
To znači da ćete, kada se prijavite na svoju e-mail adresu, primiti obavijest kada proizvod bude na zalihi. * Savjetujemo vam da nakon primljene obavijesti brzo kupite željeni proizvod.
Nažalost, događa se da se određene pošiljke, unatoč velikoj brizi koju poduzimamo kako bismo ih osigurali, oštete u transportu. U tom slučaju potrebno nas je pismeno obavijestiti (e-mail: info@lijepa.hr) i u poruku uključiti podatke o narudžbi (broj narudžbe i podatke o oštećenim proizvodima), a obvezno je priložiti fotografiju oštećenog proizvoda.
Javite nam se na info@lijepa.hr unutar 14 dana od primitka paketa i dat ćemo Vam sve informacije potrebne za postupak povrata ako je taj moguć.
Ukoliko mislite da ste zaprimili proizvod/-e koji nema/-ju odgovarajuće karakteristike molimo Vas da ispunite obrazac za reklamaciju: OVDJE.
Ispunjeni obrazac pošaljite putem e-maila ili u tiskanoj verziji (e-mail adresa: info@lijepa.hr ili poštom na adresu: Ujeda d.o.o., Loke pri Zagorju 22, 1412 Kisovec, Slovenija).
U proces provjere prihvatit ćemo samo pravilno ispunjene obrasce i relevantne dokaze (nedostatak na proizvodu, opis nedostataka...). Ako trebate pomoć, možete nas nazvati na naš telefonski broj ili nam se javiti na mail.
Kupac/Potrošač može zahtijevati svoja prava na temelju pravila o odgovornosti za materijalne nedostatke ako obavijesti prodavatelja (Ujeda d.o.o.) o nedostatku u roku od dva mjeseca od dana otkrivanja nedostatka. U obavijesti o nedostatku, potrošač mora točnije opisati nedostatak i dopustiti dobavljaču da pregleda proizvod.
Kada imate pravo podnijeti žalbu?
- Ako proizvod/-i nemaju svojstva potrebna za normalnu uporabu ili za stavljanje u promet;
- Ako proizvod/-i nemaju svojstva potrebna za posebnu uporabu za koju je kupac kupuje, ali je bila poznata kupcu ili bi mu trebala biti poznata;
- Ako proizvod/-i nemaju svojstva i kvalitete koji su izričito ili prešutno ugovoreni ili propisani;
- Ako je tvrtka (Ujeda d.o.o.) isporučila proizvod/-e koji ne odgovaraju uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi obavijesti.
U slučaju nedostatka u robi ili nepravilnosti u obećanoj usluzi koja nije sporna, tvrtka (Ujeda d.o.o.) udovoljit će zahtjevu kupca u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od osam (8) dana. U slučaju spornog nedostataka u robi ili nepravilnosti u obećanoj usluzi, tvrtka (Ujeda d.o.o.) će pisanim putem odgovoriti na zahtjev kupca u najkraćem roku, ali najkasnije u roku od osam (8) dana.
Kupovina poklon bonova trenutno nije moguća, ali prethodno kupljeni bonovi i dalje se mogu iskoristiti bez problema.
Prednosti E-poklon bona na Lijepa.hr:
Prilikom korištenja poklon bona:
Cruelty free znači da proizvod nije testiran na životinjama i da nijedan sastojak nije testiran na životinjama.
Veganski znači da proizvod ne sadrži sastojke životinjskog podrijetla.
To što je proizvod veganski ne znači da je i cruelty free i obrnuto. Pojmovi se međusobno ne isključuju, ali ne znače istu stvar.
U košarici imate artikle za 0,00 €.
Kupite još za 88,10 € i ostvarite besplatnu dostavu.