Rješavanje pritužb i sporova

Poštovani kupac,

zahvaljujemo vam se za narudžbu u našoj internet parfumeriji Lijepa.hr, koju vodi poduzeće Ujeda d.o.o.

Ujeda d.o.o. će se trudit da svaku nejasnost, komentar ili pritužbu razriješi u što kraćem roku i pri tome će poštivati zakonodavstvo (Zakon o sigurnosti potrošača), te se maksimalno potruditi da se postigne dogovor.

Komentare i pritužbe dobiva administrativni ured, a obrađuje pravna služba. Korisnicima su dostupni sljedeći kontakti:

- pismenim putem na adresi Ujeda d.o.o., Podvine 36, 1410 Zagorje ob Savi, Slovenija

- pismeno na adresu e-pošte info@lijepa.hr

- telefonski na broj 00385 1 775 72 04 - pozivni centar vam je na razpolaganju svakog radnog dana, od ponedjeljka do petka od 8. do 16. sati

Ponuđač poštuje valjani zakon o zaštiti potrošača. Ponudač će se truditi ispuniti svoju dužnost, uspostaviti učinkovit sistem rješavanja pritužbi i odrediti osobu sa kojom se, u slučaju poteškoća, kupac može povezati telefonski ili putem maila. Pritužbu je moguće podnijeti putem e-mail adrese info@lijepa.hr. Postupak rješavanja pritužbi je tajan.

Ponuđač će u roku pet radnih dana potvrditi prijem pritužbe, javiti kupcu koliko dugo će potupak trajati i sustavno ga obavještavati u razvoju postupka. Ponuđač je svjestan da svaki sudski spor iziskuje ekonomski trošak i time potrošaču nudi sve u svojoj mogućnosti da se svaki spor riješi sporazumno.

Postupak obrađivanja je tajan. Ukoliko se ne postigne dogovor, sporove će rješavati sud u Ljubljani.

Reklamacije vezane za kvalitetu ali odvijanje same ponude kupac i Ujeda d.o.o. rješavaju sami.

Kako bi osigurali bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost, koristimo kolačiće. Koristeći našu stranicu slažete se s korištenjem kolačića.

Slažem se

Prijava

Zaboravljena lozinka? Šaljemo vam novu.
Prvi put ste ovdje? Izradite novi račun.