ODGOVORI NA ČESTA PITANJA (FAQ)

U nastavku slijede odgovori na neka od čestih pitanja.


O PROIZVODIMA

1. S obzirom na niske cijene, jesu li mirisi uopće originalni?

Svi su mirisi originalni. Zahvaljujući neposrednom putu do konačnog kupaca (bez posrednika), možemo vam ih ponuditi po tako niskim cijenama.
 

2. Što je to TESTER?

U našoj ponudi također možete kupiti testere različitih proizvoda. Tester je originalni, neupotrijebljen i neotvoreni proizvod. 

TESTER ima isti sastav kao miris/proizvod standardne verzije, a koristi se u biti za testiranje. 

Prepoznatljive razlike između testera i mirisa u standardnoj verziji:
•    MIRIS je identičan kao kod standardne verzije.
•    CIJENA je u većini slučajeva niža in zato povoljnija za Vas.
•    AMBALAŽA - u većini slučajeva je miris zapakiran u smeđu ili bijelu kartonsku kutiju bez celofana, a u nekim slučajevima proizvod može biti i bez kutije (samo bočica). Tester verzije NE preporučujemo za poklone. 
•    BOČICA - je u principu ista kao kod standardne verzije. U nekim slučajevima, testeri nemaju poklopac ili nemaju iste elemente navedene na gornjem dijelu boce (razni dodaci).

Tester proizvoda nije namijenjen osobnoj uporabi, već je samo za prodaju u svrhu testiranja samog proizvoda - za više informacija pogledajte opće uvjete poslovanja.
 

3. Što je to parfem, toaletna ili kolonjska voda?

Parfem sadrži 15 do 30% parfemskog ekstrakta, parfemska voda ili Eau de parfum 8 do 15 % i toaletna voda ili Eau de toilette sadrži 4 do 8% parfemskog ekstrakta u koncentriranom alkoholu. Kolonjska voda (Eau de Cologne) sadrži 3 do 5 % ekstrakta u razrijeđenom, često 70 % alkoholu (sadrži 70 % etanola). 
 

4. Kako online odabrati miris?

Kupovina parfema preko interneta, bez da unaprijed znate kakav je miris, je rizična. Ako ste se ipak odlučili upustiti u avanturu zvanu "online kupovinu parfema naslijepo", prvo morate znati kakve note vas privlače te od kakvih se nota sastoji parfem koji želite kupiti. Moda diktira izbor parfema, jer je parfem ništa drugo nego modni detalj. Upravo zbog mijenjanja trendova, sve je manje onih koji ostaju vjerni jednom parfemu dugi niz godina. Zbog toga je normalno mijenjati ga i to ne samo na nekoliko godina, već svakodnevno, kombinirati različite mirise uz različite odjevne kombinacije.

  • RAZMISLITE KAKVI VAS MIRISI PRIVLAČE - Kada znate kakvi vas mirisi privlače, izbor se sužava na jednu ili nekoliko skupina mirisa.
    Utvrđeno je da su nam najprivlačniji partneri koji mirišu sasvim drugačije od nas. Tako da biste sebi trebali kupiti suprotan parfem od one skupine mirisa iz koje je miris vašeg partnera/partnerice. Ovo nije pravilo, ali ima istine u tome.
     
  • ČITAJTE MIRISNE RECENZIJE - Neki ljudi imaju dar za opisivanje parfema i riječima mogu vješto i vjerno dočarati miris parfema. Parfeme često vežemo uz lijepa sjećanja i mirise iz naše prirode i okruženja. Bit će vam lakše predočiti si kako neki miris miriše, ako pročitate živopisni opis, koji si možete "vizualizirati". Parfemi su puno više od mirisnih kapljica. Parfemi su umjesnost u bočici.
     
  • ČITAJTE MIRISNE NOTE - Mirisne note toliko toga govore o parfemima. Svaki miris sastoji se od tri razine nota: gornje note, srednje note (srce mirisa) te njegove baze. Svaka razina ima svoju ulogu i trajnost. Međusobno se isprepliću i nadopunjuju dajući savršen proizvod, odnosno parfem.
     
  • KAKO PO OPISU PREPOZNATI KARAKTERISTIKE MIRISNIH NOTA? - Što znači da je parfem orijentalni? Kako po sastavu parfema znati da je riječ upravo o orijentalnom mirisu? Sastoje li se citrusni mirisi samo od citrusa (limun, mandarina, naranča...) ili se u citrusnu skupinu mirisa podrazumijevaju i neki drugi sastojci?
    Educirani prodavači vam mogu, na osnovu vaših želja, preporučiti parfeme iz određene skupine parfema, poput cvjetnih, svježih, kožnih i slično, ali vam nitko ne može točno reći kako će parfem izreagirati na vašoj koži i koja će note više doći do izražaja. Detaljnije o vrstama mirisa koje postoje i kome najbolje odgovaraju (po osobnosti i preferencijama mirisnih nota) pročitajte OVDJE.

O KUPNJI

5. KAKO MOGU OBAVITI KUPNJU? KAKO MOGU DOBITI R1? 

Nakon što ste na našoj web stranici pronašli sve proizvode koje želite kupiti, morate ih dodati u košaricu, što možete učiniti klikom na zeleno dugme. Primjer:

Na ekranu će se pojaviti prozorčić u kojem možete odabrati želite li pogledati košaricu ili u košaricu dodati još neki proizvod (nastavite s kupnjom). 

 

Kad završite s kupovinom, idite u košaricu.
Ako imate kod za popust, unesite ga u 1. koraku i nastavite na sljedeći korak.
U 2. koraku odaberite željeni način plaćanja za svoju narudžbu i nastavite.
U 3. koraku košarice napišite adresu za dostavu.
Da biste primili račun za tvrtku (s vidljivim OIB brojem), unesite ga u napomeni uz narudžbu. Napišite nam podatke o tvrtki i OIB broj.
U 4. koraku provjerite jesu li podaci točni i potvrdite narudžbu.
Nakon uspješne narudžbe dobit ćete povratnu informaciju s brojem narudžbe i poruku na e-mail adresu o uspješnoj narudžbi.
 

6. Kako iskoristiti promo kod?

 

 

Ukoliko imate promo kod, upišite ga u prozorčić za popust u prvom koraku košarice. 


Primjer >>

Obavezno kliknite na "POTVRDI POPUST" kako bi sustav prihvatio promo kod. Iznos popusta je odmah vidljiv. Ukoliko bi imali probleme u vezi koda, pišite na info@lijepa.hr ili ostavite kod popusta u napomenama narudžbe.

Moguće je iskoristiti samo jedan promo kod po narudžbi.

**Kodovi za popust NE vrijede na FOREO proizvode i poklon bonove!

7. Koliki su troškovi slanja i tko dostavlja paket?

Možete odabrati dostavu preko GLS-a ili osobno preuzimanje u Lijepa.hr poslovnici u Zagrebu (Point shopping center, Rudeška cesta 169a, 10000 Zagreb). Trošak dostave je fiksan i ne ovisi o količini naručenih proizvoda.

Cijena dostave na Vašu adresu GLS dostavnom službom:

Cijena dostave iznosi 30 kn. Dostava je BESPLATNA za narudžbe iznad 590 kn.
U slučaju da plaćate prilikom preuzimanja pošiljke na vašoj adresi (pouzećem), nadoplata za uslugu plaćanja pouzećem je 5 kn.

Osobno preuzimanje u GLS depo-u/Paket Shop-u:
Imate mogućnost odabrati da ćete paket osobno podići u jednom od GLS područnih skladišta (depo-a) ili odabranom PaketShop-u.

U tom slučaju će se Vaš paket uskladištiti u GLS područnom skladištu (depo-u) koje je nadležno za Vaše područje ili odabranom Paket Shop-u koje možete naći OVDJE,  Jednostavno odaberite “DOSTAVA - GLS”, potvrdite odabir i unesite ispravnu adresu depo-a ili Paket Shop-a. Primjer:

Vaš će se paket uskladištiti a vi ga možete podići u sljedećih četiri radna dana. Nakon isteka tog vremena paket će se vratiti nazad pošiljatelju. Vaš paket će se uskladištiti na siguran način. Cijena dostave iznosi 30 kn.

Osobno preuzimanje u Lijepa.hr poslovnici:
Troškovi dostave su besplatni za narudžbe iznad 150 kn.
Troškovi dostave za narudžbe do 150 kn su 15 kn.

Narudžba će biti dostavljena u roku od 2-3 radna dana (ukoliko je narudžba napravljena u ponedjeljak do 11:00, od utorka do petka do 13:00). Vikendima i praznicima NE isporučujemo. Imajte na umu, da se vrijeme isporuke može produljiti zbog različitih razloga, na koje nemamo utjecaja (kvar, nezgode, greške u adresi, uvjeti na cesti, blagdani ...). 

Kad je paket spreman za preuzimanje, dobivate na mail obavijest o tome.
Molimo Vas da prije dolaska u poslovnicu provjerite, da li je narudžba spremna za preuzimanje na tel: 016539233 ili e-mail: shop@lijepa.hr Vaše narudžbe zadržavamo u trgovini 5 dana, a zatim ih otkazujemo.

U slučaju problema s dostavom, javite nam se na info@lijepa.hr kako bismo provjerili što se dogodilo s Vašim paketićem.

8. Kako mogu platiti naručene proizvode?

Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:

Plaćanje pouzećem (preuzimanjem pošiljke preko službe za dostavu GLS):
Dostava naručenih proizvoda u našoj se internet trgovini izvodi u najkraćem mogućem roku i ovisi o raspoloživosti artikala. Artikle dostavljamo preko dostavne službe GLS na adresu koju ste naveli prilikom registracije, odnosno prilikom kupnje artikala. Savjetujemo vam da napišete adresu na kojoj se nalazite u dopodnevnim satima. Također savjetujemo da napišete broj telefona ili mobitela na koji vas kurir može dobiti i s vama se dogovoriti o načinu dostave. Broj telefona koristi se isključivo za svrhu kvalitetnije dostave. Paket vam dostavljaju na adresu koju ste naveli prilikom narudžbe, no mogu vam ga dostaviti i na drugu adresu, ako vam to više odgovara. U slučaju da plaćate prilikom preuzimanja pošiljke na vašoj adresi (pouzećem), nadoplata za uslugu plaćanja pouzećem je 5 kn.

Plaćanje platnim karticama (Mastercard, Visa, Maestro, Diners Club):
Originalna valuta plaćanja je EUR. Maestro kartice i ostale kartice tekućeg računa koje se isključivo terete u valuti HRK, imaju iznos naplate u kunskoj protuvijednosti koja nije jednaka našem iznosu radi tečajne razlike. Na webu je moguće samo jednokratno plaćanje.

Molimo Vas, da se za više informacija obratite u svoju banku ili u Kontakt centar banke.

Plaćanje preko sustava PayPay
Plaćanje preko opće uplatnice / predračuna (uplatom na račun Ujeda d.o.o. / predračun odnosno platni nalog):
Nakon klika na "Kupovina" korisnik odabire opciju uplate općom uplatnicom / predračunom. Unese zahtijevane podatke i u polje ˝Moj račun˝ ili preko e-pošte prima internet predračun i oblik naloga za plaćanje. Uplatu korisnik izvodi preko svog tekućeg računa (npr. e-zaba, Net, PBZ365@NET, itd.) ili podatke isprinta i iznos plati preko uplatnice na pošti. Kupnja se aktivira tek kada Ujeda d.o.o. primi uplatu, odnosno jedan radan dan nakon plaćanja, ukoliko je uplata provedena preko internet bankarstva do 15. sati, ili do dva radna dana ako je uplata provedena na pošti. Nakon plaćanja kupac prima artikl(e) i račun.

Plaćanje u poslovnici (gotovina ili kreditne kartice):
U poslovnici je moguće plaćanje gotovinom ili kartično plaćanje, ali na rate isključivo kartice PBZ-a (American, PBZ Visa i Maestro) i ERSTE banke (Diners, Maestro i Mastercard). Do 6 rata.

9. Ako naručim danas, kada će paket biti dostavljen?

Ukoliko je narudžba napravljena u ponedjeljak do 11:00, od utorka do petka do 13:00, pakiramo je isti dan. Rok isporuke od strane GLS dostavne tvrtke najčešće iznosi 2-3 radna dana. Kad primite obavijest da je narudžba poslana, pošiljka se istog dana šalje u skladište GLS -a. Sljedećeg dana GLS paketi se važu i unose u sustav. Vaš paket će dobiti status u GLS sustavu noć prije isporuke. Sljedeći radni dan (u većini slučajeva) je paket već isporučen na Vašu adresu. U slučaju osobnog preuzimanja u Lijepa.hr poslovnici dostavni rok do poslovnice je 2-3 radna dana. Kad je paket spreman za preuzimanje, dobivate na mail obavijest o tome.

10. Što znači moj status narudžbe?

Ako ste narudžbu ispravno i uspješno poslali, vašoj će se narudžbi odmah biti dodijeliti status. Različiti statusi opisuju različite faze u kojoj se vaša narudžba nalazi. 

Provjerite što znači status Vaše narudžbe:

• NOVO: Vaša narudžba još nije plaćena ili ima napomenu uz narudžbu i čeka odobrenje. (U ovoj se fazi MOŽE otkazati i urediti narudžba).
• ODOBRENO: Vaša je narudžba pravilno plaćena ili, u slučaju plaćanja pouzećem, je poslana na obradu. (Narudžbe se u ovoj fazi NE MOGU otkazati ili urediti).
• NEDOBAVLJIVA KOLIČINA: Ovaj status dobivaju narudžbe koje se šalju na obradu, ali u skladištu je utvrđeno da jednog ili više proizvoda više nema na zalihi. U tom slučaju primit ćete poruku ili poziv od nas, što je prije moguće, s daljnjim uputama. (U ovoj se fazi MOŽE otkazati i urediti narudžba).
• U PRIPREMI: Vaša narudžba je u fazi pakiranja. Proizvodi se prikupljaju i pakiraju. (Narudžbe se u ovoj fazi NE MOGU otkazati ili urediti).
• SPREMNO ZA SLANJE: Vaša narudžba je već zapakirana i spremna za otpremu. (Narudžbe se u ovoj fazi NE MOGU otkazati ili urediti).
• POSLANO: Vaš paket je zapakiran, otpremljen i na putu do Vaše adrese. (Narudžbe se u ovoj fazi NE MOGU otkazati ili urediti).
• NA PUTU PREMA POSLOVNICI: Vaš paket je zapakiran, otpremljen i na putu do poslovnice. (Narudžbe se u ovoj fazi NE MOGU otkazati ili urediti).
• SPREMNO ZA PREUZIMANJE: Vaš paket je spreman za preuzimanje u poslovnici. (U ovoj fazi se narudžba MOŽE otkazati).  
• OTKAZANO: Narudžbe koje su otkazane iz različitih razloga (npr. nismo primili uplatu, otkazivanje na Vaš zahtjev ili iz drugih razloga) dobit će ovaj status. Narudžba se u ovoj fazi ne može obnoviti, već je potrebno napraviti novu narudžbu.

11. Korištenje SUPERCARD kartice

U slučaju da želite uplatu (djelomično ili u cijelosti) izvršiti SUPERCARD karticom, potrebno je prethodno aktivirati karticu na Supercard stranici: https://supercard.com.hr/. Nakon uspješne aktivacije SUPERCARD kartice, dobit ćete unikatan kod koji je potrebno unijeti u 1. koraku košarice i potvrditi. (Prostor za kod popusta -> https://prnt.sc/1gm3p5a).

Ukoliko prilikom narudžbe želite koristiti aktualni kod/popust, savjetujemo vam da u napomeni uz narudžbu unesete unikatan SUPERCARD kod (3. korak u košarici), a trenutno objavljen kod / popust unesete u 1. koraku košarice.
 

12. Da li je plaćanje kreditnim karticama sigurno? 

Odabirom plaćanja kreditnom karticom izabrane mirise plaćate preko MegaPos terminala neposredno Privrednoj Banci Zagreb. Internet trgovina nema pristup podatcima kartice korisnika jer se korisnik direktno preusmjerava na server banke. Transakcija je zahvaljujući 128 bitnom SSL šifriranju sto posto sigurna.
 

13. Kako mogu promijeniti način plaćanja?

Promjenu način plaćanja možete zatražiti pozivom ili slanjem poruke na naš mail/chat/facebook,  jer samo mi možemo promijeniti načina plaćanja. Rado ćemo vam pomoći. Ako ste odabrali plaćanje pouzećem i narudžba već ima status "odobreno", plaćanje kreditnom karticom ili PayPal-om nije moguće.
 

14. Mogu li negdje osobno preuzeti paket? 

Naravno, u dućanu u Zagrebu!  ADRESA: Point shopping center, Rudeška cesta 169a, 10000 Zagreb.
 

15. Proizvod koji je dostupan u internetnoj trgovini želim odmah kupiti. Da li je to moguće?

U našem dućanu dostupan je veliki broj proizvoda, ali nažalost ne svi proizvodi. Za točnu informaciju o zalihi željenog proizvoda možete nazvati poslovnicu na broj 01 65 39 233 ili nas kontaktirati putem mail-a: info@lijepa.hr ili shop@lijepa.hr.
 

16. Želim umotavanje i otpremu narudžbe bez otpremnice?

Nažalost, zbog automatiziranog sustava, koji koristimo u skladištu, umotavanje NIJE MOGUĆE. U paketu ćete dobiti otpremnicu s detaljima narudžbe.
 

17. ŽELIM NARUČITI PROIZVOD KOJI TRENUTNO NIJE NA ZALIHI. KAKO TO UČINITI?

Ukoliko proizvod koji želite naručiti (a našli ste ga u našoj ponudi), trenutno nije na zalihi, možete nam se javiti na mail: info@lijepa.hr ili nas nazvati i mi ćemo za vas provjeriti u sustavu hoće li i kada će proizvod stići ponovno na zalihu. Nažalost nemamo mogućnost naručivanja proizvoda kod dobavljača.

 

 

 

Ako je proizvod dostupan na našoj web stranici i postoji mogućnost da se prijavite za praćenje dostupnosti, učinite sljedeće:

To znači da ćete, kada se prijavite na svoju e-mail adresu, primiti obavijest kada proizvod bude na zalihi. * Savjetujemo vam da nakon primljene obavijesti brzo kupite željeni proizvod.


O REKLAMACIJAMA

18. Primio/la sam pošiljku s oštećenim proizvodima, što sada?

Nažalost, događa se da se određene pošiljke, unatoč velikoj brizi koju poduzimamo kako bismo ih osigurali, oštete u transportu. U tom slučaju potrebno nas je pismeno obavijestiti (e-mail: info@lijepa.hr) i u poruku uključiti podatke o narudžbi (broj narudžbe i podatke o oštećenim proizvodima), a obvezno je priložiti fotografiju oštećenog proizvoda.
 

19. Što ako mi zaprimljeni proizvod ne odgovara? Mogu li ga vratiti?

Javite nam se na info@lijepa.hr unutar 14 dana od primitka paketa i dat ćemo Vam sve informacije potrebne za postupak povrata ako je taj moguć.
 

20. Mislim da zaprimljeni proizvodi nemaju odgovarajuće karakteristike. Što učiniti?

Ako mislite, da ste zaprimili proizvod/-e koji nema/-ju odgovarajuće karakteristike molimo Vas da ispunite obrazac za reklamaciju: OVDJE.
Ispunjeni obrazac pošaljite putem e-maila ili u tiskanoj verziji (e-mail adresa: info@lijepa.hr ili poštom na adresu: Ujeda d.o.o., Loke pri Zagorju 14b, 1412 Kisovec, Slovenija).

U proces provjere prihvatit ćemo samo pravilno ispunjene obrasce i relevantne dokaze (nedostatak na proizvodu, opis nedostataka...). Ako trebate pomoć, možete nas nazvati na naš telefonski broj ili nam se javiti na mail.

Kupac/Potrošač može zahtijevati svoja prava na temelju pravila o odgovornosti za materijalne nedostatke ako obavijesti prodavatelja (Ujeda d.o.o.) o nedostatku u roku od dva mjeseca od dana otkrivanja nedostatka. U obavijesti o nedostatku, potrošač mora točnije opisati nedostatak i dopustiti dobavljaču da pregleda proizvod.

Kada imate pravo podnijeti žalbu?
- Ako proizvod/-i nemaju svojstva potrebna za normalnu uporabu ili za stavljanje u promet;
- Ako proizvod/-i nemaju svojstva potrebna za posebnu uporabu za koju je kupac kupuje, ali je bila poznata kupcu ili bi mu trebala biti poznata;
- Ako proizvod/-i nemaju svojstva i kvalitete koji su izričito ili prešutno ugovoreni ili propisani;
- Ako je tvrtka (Ujeda d.o.o.) isporučila proizvod/-e koji ne odgovaraju uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi obavijesti.

U slučaju nedostatka u robi ili nepravilnosti u obećanoj usluzi koja nije sporna, tvrtka (Ujeda d.o.o.) udovoljit će zahtjevu kupca u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od osam (8) dana. U slučaju spornog nedostataka u robi ili nepravilnosti u obećanoj usluzi, tvrtka (Ujeda d.o.o.) će pisanim putem odgovoriti na zahtjev kupca u najkraćem roku, ali najkasnije u roku od osam (8) dana.

OSTALO

21. Imate e-poklon bon?

Imamo e-poklon bon!

Prednosti E-poklon bona na Lijepa.hr:

• Možete odabrati između 4 poklon bona u vrijednosti od 100 kn do 1.000 kn.
• Poklon bon vrijedi do 6 mjeseci (od datuma kupnje).
• Kupnja i primjena poklon bona moguća je samo u web parfumeriji Lijepa.hr
• Ne morate čekati na isporuku jer e-poklon bon zaprimate na svoju email adresu nekoliko minuta nakon zaprimljene uplate. To može biti osobito korisno u napornom predbožićnom razdoblju.
• E-poklon bon može se koristiti čim ga kupac zaprimi.  
• Ne plaćate poštarinu i pakiranje, samo vrijednost poklon bona.  
• Poklon bonovi mogu se upotrebljavati za kupovinu preko interneta, ne mogu se upotrebljavati za plaćanje u trgovini bez prethodne narudžbe.

Uvjeti kupnje poklon bona:
Poklon bon se može kupiti kao i bilo koji drugi proizvod na www.lijepa.hr i podložen je istim poslovnim uvjetima.
E-poklon bon NE MOŽETE kupiti s drugim proizvodima nego mora biti odvojena narudžba za e-poklon bon.
Narudžbu možete platiti općom uplatnicom (virmanom), karticom putem interneta ili PayPalom.

UPOZORENJE: E-poklon bon nije moguće kupiti s bilo kojim kodom popusta.

Odjednom možete kupiti više poklon bonova. Valjanost e-poklon bona traje 6 mjeseci od kupnje. Valjanost poklon bona ne može se produljiti ni na koji način! U slučaju isteka, kupac neće imati pravo na povrat novca za neiskorišteni poklon bon.

Prilikom korištenja poklon bona:  
Kod narudžbe obratite pozornost da je iznos naručenih proizvoda veći od vrijednosti poklon bona.
E-poklon bon (kod koji se nalazi na poklon bonu), nije moguće kombinirati ili zbrajati s drugim kodovima popusta i možete koristiti samo jedan kod e-poklon bona u jednoj narudžbi. E-poklon bon se može iskoristiti samo jednom. E-poklon bon nije moguće zamijeniti za novac.  
Kod E-poklon bona ne možete koristiti zajedno s bilo kojim drugim kodom za popust (jer sustav to ne dopušta). Ukoliko želite koristiti e-poklon bon i kod za popust, napišite u napomene narudžbe u trećem koraku košarice ili nas kontaktirajte na info@lijepa.hr.
 

22. Što znači “cruelty free” i “vegan”?

Cruelty free znači da proizvod nije testiran na životinjama i da nijedan sastojak nije testiran na životinjama.
Veganski znači da proizvod ne sadrži sastojke životinjskog podrijetla.
To što je proizvod veganski ne znači da je i cruelty free i obrnuto. Pojmovi se međusobno ne isključuju, ali ne znače istu stvar.
 

Prijava

Zaboravljena lozinka? Šaljemo vam novu.
Prvi put ste ovdje? Izradite novi račun.