ČESTA PITANJA

1. Što je to TESTER?

TESTER ima isti sastav kao miris/proizvod standardne verzije, a koristi se u biti za testiranje.

Prepoznatljive razlike između testera i mirisa u standardnoj verziji:
  • MIRIS je identičan kao kod standardne verzije.
  • CIJENA je u većini slučajeva niža in zato povoljnija za Vas.
  • AMBALAŽA - u većini slučajeva je miris zapakiran u smeđu ili bijelu kartonsku kutiju bez celofana, a u nekim slučajevima proizvod može biti i bez kutije (samo bočica). Tester verzije NE preporučujemo za poklone. 
  • BOČICA - je u principu ista kao kod standardne verzije. U nekim slučajevima, testeri nemaju poklopac ili nemaju iste elemente navedene na gornjem dijelu boce (razni dodaci).
Tester proizvoda nije namijenjen osobnoj uporabi, već je samo za prodaju u svrhu testiranja samog proizvoda - za više informacija pogledajte opće uvjete poslovanja.

2. Koliki su troškovi slanja i tko dostavlja paket?

Možete odabrati dostavu preko GLS-a ili osobno preuzimanje u Lijepa.hr poslovnici u Zagrebu (Point shopping center, Rudeška cesta 169a, 10000 Zagreb). Trošak dostave je fiksan i ne ovisi o količini naručenih proizvoda.
Cijena dostave (GLS):
Narudžba do 500 kn - dostava iznosi 25 kn
Narudžba iznad 500 kn - dostava iznosi 0 kn (BESPLATNA DOSTAVA!).
Osobno preuzimanje u Lijepa.hr poslovnici:
Troškovi dostave su besplatni.
Vrijeme dostave je 2-3 radna dana. 
Kad je paket spreman za preuzimanje, dobivate na mail obavijest o tome.
 
U slučaju problema s dostavom, javite nam se na info@lijepa.hr kako bismo provjerili što se dogodilo s Vašim paketićem.
 

3. Ako danas naručim, kada ću dobiti proizvode?

Lijepa.hr se trudi da tvoj paketić što prije pošalje. 
Ako je narudžba napravljena do 13:00, pakiramo je isti dan. Rok isporuke od strane GLS dostavne tvrtke najčešće iznosi 2-3 radna dana. U slučaju osobnog preuzimanja u Lijepa.hr poslovnici dostavni rok do poslovnice je 2-3 radna dana. Kad je paket spreman za preuzimanje, dobivate na mail obavijest o tome.
 

4. Paketi i proizvodi su stigli oštećeni. Što da radim?

Ako zaprimite svoju narudžbu i jedan ili više proizvoda su oštećeni, javite nam se odmah isti dan na info@lijepa.hr s fotografijom oštećenja i podacima na koje je napravljena narudžba i potrudit ćemo se da unatoč tome budete zadovoljni.
 

5. Kako iskoristiti promo kod?

Ako imate promo kod, upišite ga u prozorčić na prvom koraku košarice predviđen za njega prilikom odlaska na blagajnu.
Izgleda ovako: 
Obavezno kliknite na "Potvrdi" jer u protivnom sustav neće prihvatiti promo kod. Ukoliko bude problema, pišite na info@lijepa.hr ili ostavite kod popusta u napomenama narudžbe.
Promo kod za popust nije moguće iskoristiti na već snižene proizvode. Moguće je iskoristiti samo jedan promo kod po narudžbi.
 

6. Mogu li dobiti R1 račun?

Svakako, samo nam u napomenu uz kupnju napišite da želite R1 te podatke svoje tvrtke i obavezno OIB.
 

7. Kada sam upisala kod za popust, povisila se cijena poštarine. Zašto?

Pri kupnji iznad 500 kn poštarina je besplatna. Nakon upisa koda za popust pada cijena proizvoda i ako je manja od 500 kn, obračunava se i poštarina. Ponekad se više isplati kupiti još neku sitnicu i poštarina će tako ostati ista. 
 

8. Mogu li negdje osobno preuzeti paket? 

Imamo dućan u Zagrebu! 
ADRESA: Point shopping center, Rudeška cesta 169a, 10000 Zagreb
 

9. Što ako mi neki proizvod ne odgovara? Mogu li ga vratiti?

Javi nam se na info@lijepa.hr unutar 14 dana od primitka paketa i dat ćemo Vam sve informacije potrebne za postupak povrata ako je taj moguć.
 

10. S obzirom na niske cijene, jesu li miris uopće originalni?

Svi su mirisi originalni. Zahvaljujući neposrednom putu do konačnog kupaca (bez posrednika), možemo vam ih ponuditi po tako niskim cijenama.
 

11. Kako mogu platiti naručene proizvode?

Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:
 
  • Plaćanje pouzećem (preuzimanjem pošiljke preko službe za dostavu GLS):
Dostava naručenih proizvoda u našoj se internet trgovini izvodi u najkraćem mogućem roku i ovisi o raspoloživosti artikala. Artikle dostavljamo preko dostavne službe GLS na adresu koju ste naveli prilikom registracije, odnosno prilikom kupnje artikala. Savjetujemo vam da napišete adresu na kojoj se nalazite u dopodnevnim satima. Također savjetujemo da napišete broj telefona ili mobitela na koji vas kurir može dobiti i s vama se dogovoriti o načinu dostave. Broj telefona koristi se isključivo za svrhu kvalitetnije dostave. Paket vam dostavljaju na adresu koju ste naveli prilikom narudžbe, no mogu vam ga dostaviti i na drugu adresu, ako vam to više odgovara.
 
  • Plaćanje platnim karticama (Mastercard, Visa, Maestro, Diners Club)
Originalna valuta plaćanja je EUR. Maestro kartice i ostale kartice tekućeg računa koje se isključivo terete u valuti HRK, imaju iznos naplate u kunskoj protuvijednosti koja nije jednaka našem iznosu radi tečajne razlike. Na webu je moguće samo jednokratno plaćanje.
Molimo Vas, da se za više informacija obratite u svoju banku ili u Kontakt centar banke.
  • Plaćanje preko sustava PayPal
  • Plaćanje preko opće uplatnice / predračuna (uplatom na račun Ujeda d.o.o. / predračun odnosno platni nalog):
Nakon klika na "Kupovina" korisnik odabire opciju uplate općom uplatnicom / predračunom. Unese zahtijevane podatke i u polje ˝Moj račun˝ ili preko e-pošte prima internet predračun i oblik naloga za plaćanje. Uplatu korisnik izvodi preko svog tekućeg računa (npr. e-zaba, Net, PBZ365@NET, itd.) ili podatke isprinta i iznos plati preko uplatnice na pošti. Kupnja se aktivira tek kada Ujeda d.o.o. primi uplatu, odnosno jedan radan dan nakon plaćanja, ukoliko je uplata provedena preko internet bankarstva do 15. sati, ili do dva radna dana ako je uplata provedena na pošti. Nakon plaćanja kupac prima artikl(e) i račun.
  • Plaćanje u poslovnici (gotovina ili kreditne kartice):
U poslovnici je moguće plaćanje gotovinom ili kartično plaćanje, ali na rate isključivo kartice PBZ-a (American, PBZ Visa i Maestro) i ERSTE banke (Diners, Maestro i Mastercard). Do 6 rata.
 

12. Da li je plaćanje kreditnim karticama sigurno? 

Odabirom plaćanja kreditnom karticom izabrane mirise plaćate preko MegaPos terminala neposredno Privrednoj Banci Zagreb. Internet trgovina nema pristup podatcima kartice korisnika jer se korisnik direktno preusmjerava na server banke. Transakcija je zahvaljujući 128 bitnom SSL šifriranju sto posto sigurna.
 

13. Što je to parfem, toaletna ili kolonjska voda?

Parfem sadrži 15 do 30% parfemskog ekstrakta, parfemska voda ili Eau de parfum 8 do 15 % i toaletna voda ili Eau de toilette sadrži 4 do 8% parfemskog ekstrakta u koncentriranom alkoholu. Kolonjska voda (Eau de Cologne) sadrži 3 do 5 % ekstrakta u razrijeđenom, često 70 % alkoholu (sadrži 70 % etanola). 

Prijava

Zaboravljena lozinka? Šaljemo vam novu.
Prvi put ste ovdje? Izradite novi račun.